לאחר חתימת הסכם ערים תאומות ראש עירית מנהטן יבקר בבת-ים

אהבתם? שתפו...

לראשונה: ראש עירית מנהטן יבקר בבת-ים

לאחר שנחתם הסכם ערים תאומות עם בת-ים, מגיע האורח מניו יורק ללמוד על הישגי העיר

 

ביקור היסטורי צפוי בבת-ים השבוע: נשיא רובע מנהטן בניו יורק, מארק לוין, צפוי לעמוד בראש משלחת שתגיע לביקור בן כמה ימים בעיר בת-ים. הסיבה: לוין חתם עם ראש העיר צביקה ברוט על הסכם ערים תאומות עם בת-ים בקיץ האחרון, וכעת מגיעה המשלחת ללמוד לבקשתם על הישגי העיר בתחומי הפיתוח הכלכלי, סגירת הגרעון, ניהול הקורונה, והמלחמה בשחיתות שמוביל הנהלת העיר הנוכחית. בנוסף, מבקשים האורחים להכיר את המהפכות שבוצעו בתחומי החינוך, התרבות, איכות הסביבה ומדיניות ההתחדשות העירונית בבת-ים.

הביקור המתוכנן, בו ייתכן וישתתף גם שגריר ארה״ב בישראל ונציג מהממשלה בארץ, מגיע לאחר שלוין הזמין את ברוט ובכירי העיר לביקור בניו יורק במסגרת החתימה על ההסכם – דבר יוקרתי הנחשב להישג משמעותי עבור ברוט והנהלת העיר. מנהטן, יש לציין, לא נוהגת לחתום על הסכמים שכאלה, ומלבד העיר בת-ים מישראל יש רק עיר אחת נוספת- סיאול, בירת דרום קוריאה – שזכתה בעבר לכבוד הזה.

במהלך טקס החתימה שהיה לפני חצי שנה סיכמו שני ראשי הערים שההסכם לא יישאר טקס סמלי בלבד – אלא יכלול גם שיתוף פעולה בין הערים בשורת נושאים, בהם חינוך, פיתוח כלכלי, איכות הסביבה, והתחדשות עירונית. בעקבות ההסכם כבר ישנם משקיעים חדשים מעוניינים להגיע ולהשקיע בבת-ים, והנהלת העיר אף גייסה תרומות לעיר בהיקפים גדולים.

במסגרת הביקור יקיים לוין מפגש עם ראש העיר צביקה ברוט, דיון עם הנהלת העיר בחדר הישיבות, ולאחר מכן סיורים במוסדות חינוך ובאתרים שונים בבת-ים.

בנוסף, יחנוך האורח את פארק מנהטן, שהינו הספורטק החדש שמוקם בימים אלה בדרום העיר. ברוט ציין כי ״מדובר בביקור מרגש ובעדות נוספת למהפכה שעוברת בת-ים. גם בערים חשובות כמו מנהטן מעריכים את הקפיצה שעתה העיר בכל מה שקשור לפיתוח כלכלי, ניהול מקצועי ושקיפות, והגדלת ההשקעה בתושבים בכל התחומים. יש לנו הרבה מה ללמוד מהם כדי להמשיך ולשפר בשנים הבאות, ולשמחתי גם הם מבקשים ללמוד מאיתנו בתחומים רבים״.

קרדיט: שחר עזרן

פרסומת

פיצה בנדס

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
פרחי יהלומי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים