לראשונה בארץ: בת-ים מפעילה מערכת לניטור מפגעים במרחב הציבורי

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים החלה להפעיל מערכת המזהה מפגעים במרחב הציבורי עוד כשהם נמצאים בשלב הראשוני

לראשונה בישראל החלו בבת-ים בשימוש במערכת ROVER, מערכת שהיא הבנויה על אפליקציית בינה מלאכותית המזהה מפגעים במרחב הציבורי ומעבירה אותם לטיפול מידי.

למעשה, עד היום כשנפער בור בכביש, סדק או כל ליקוי, ללא תלונה של תושב ו/או דיווח של פקח עירוני, העירייה לא יכלה לדעת על המפגע ולטפל בו.

מערכת ROVER, שהותקנה ברכבי הסיור העירוניים בתקופה האחרונה אוספת את המידע כל העת עבור העירייה ללא מגע יד אדם וללא צורך בעצירת הרכב, ומעבירה את המידע המלא על המפגע (מיקום, גודל, עומק, חומרה ותמונות) ישירות למנהלי השטח בזמן אמת בעבור טיפול במפגע.

ברגע שמנהלי השטח קיבלו את הפניה על המפגע, משאית של חברת ג'ט פאטצ'ר ישראל שעליה מותקנת טכנולוגיית תיקוני בורות ומפגעי כביש מגיעה לטיפול המפגע.

הטיפול מתבצע על ידי משאית מיוחדת, כאשר תחילה המפוח מנקה את שטח המפגע, מצפה אותו בחומר ייחודי האוטם אותו, מזריק תערובת אספלט טרי ולבסוף מפזר חול למניעת הידבקות וסימני צמיגים. כל ההליך קורה בזמן קצר של מספר דקות, כשהכביש נפתח לתנועה במידי. בעירייה מציינים כי הטכנולוגיה יכולה לפעול ביום ובלילה ובכל מזג אוויר.

צביקה ברוט ראש העיר:" מדובר בטכנולוגיה חשובה מאוד, המזהה את המפגע בצורה יעילה ועשויה למנוע אסון. בדרך זו ניתן לטפל במפגע בזמן קצר, למנוע את הדרדרות חומרת המפגע ולהימנע ככל שניתן מחשיפת התושבים למפגע קיים."

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים