לראשונה בבת ים: חוף כלבים!

אהבתם? שתפו...

בשורה משמחת לבעלי הכלבים בעיר:

לראשונה בבת ים: חוף כלבים!

בעלי כלבים יהנו מרצועת חוף בו תותר הכניסה לחיות מחמד

חופי הים הידועים והפופולריים בבת ים עמוסים בעונת הרחצה, הם מהווים מקום פליטה מהחום והלחות לרבבות אנשים החיים בעיר וסביבתה. וכעת: לראשונה בבת ים בעלי כלבים יכולו להנות בחופים יחד עם כלביהם,  ותותר הכניסה לחיות מחמד, וכלבים בפרט. החלטה זו התקבלה ע"י ראש העיר, צביקה ברוט, והמשנה לראש העיר, ירון לוי, מחזיק תיק החופים.

אגף החופים החל בימים אלה היערכות להכרזתו הרשמית במהלך חודש אוגוסט, והצבת שילוט מתאים בגבולות החוף הנבחר. חוף הכלבים יפעל במתכונת של פיילוט עד לסוף עומת הרחצה, מבלי להפריע לרוחצים בשאר החופים, ובהמשך יוחלט האם להפוך זאת לדבר קבוע.

רצועת החוף שתשמש את בעלי הכלבים היא תאיו דרום, הממוקמת בין חוף תאיו לגבול עם ראשון לציון.

ההיתר לשחרר בו כלבים כפוף למספר תנאים: הכלב נמצא בהשגחת הבעלים ובאחריותו, הכלב מחוסן כנגד כלבת ויש רישיון תקף להחזקתו. בנוסף, תאסר הכנסת כלבים מסוכנים כהגדרתם בחוק להסדרת הפיקוח על כלבים התשס"ג -2002 לחוף.

בעל הכלב יחוייב לאסוף את הגללים שהטיל כלבו בחוף, ומחוץ לתחום חוף זה, על הכלב להיות קשור עם מחסום ע"פ חוק העזר העירוני לבת –ים. יודגש כי החוף אסור לרחצה – ומיועד לכלי שיט לא ממונעים.

ראש העיר, צביקה ברוט: "לבת-ים רצועת חוף של כ-3.5 ק"מ, בין היפות בארץ, ואין שום סיבה שהולכים על ארבע ובעליהם לא יהנו ממנו – מבלי להפריע לרוחצים בחופים האחרים. לכן החלטנו לספק מענה לאוכלוסיית בעלי הכלבים המעוניינים לבלות בחופי הים בהתאם לשילוט שיוצב בחוף. זו בשורה גדולה לתושבים, ואני רוצה להודות למשנה לראש העיר ירון לוי על הובלת המהלך יחד עם כל גורמי המקצוע הרלוונטיים".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים, ירון לוי: "אני שמח וגאה לבשר כי לראשונה ולאחר מספר חודשים בהם פעלנו יחד עם מנהל אגף החופים, דוד תמיר, והוטרינר העירוני, משה ננקין, ויועמ"ש לעירייה, חנה כהן, הצלחנו להגיע למתווה, ולהכריז על פיילוט בו רצועת תאיו דרום תהיה חוף בו ניתן לשחרר כלבים. לאחר בחינת הפיילוט בהמשך אנו נבדוק אפשרות על הכרזת רצועת חוף נוספת. אני רוצה להודות לראש העיר, צביקה ברוט, על התמיכה ושיתוף הפעולה לקידום הנושא."

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים