לשכת ראש העיר מדווחת על ירידה של קרוב ל-75% בהוצאות

אהבתם? שתפו...

ירידה של קרוב ל-75% בהוצאות לשכת ראש העיר

המסמכים חושפים: צביקה ברוט ויתר על רכב ותוספות שכר גבוהות שמגיעות לו, ומימן מכיסו נסיעות עבודה לחו"ל.

הנה סיבה נוספת להצלחה הכלכלית של עירית בת-ים: נתונים שפורסמו היום חושפים כי לשכת ראש העיר בת-ים הביאה לירידה של כמעט 75 אחוזים בהוצאות בקדנציה הנוכחית, לעומת ההוצאות בקדנציה הקודמת. בין היתר ויתר ראש העיר צביקה ברוט על סכומי כסף גדולים שהיו מגיעים לו כהחזרים למשכורת בארבע השנים האחרונות, וכן מימן מכיסו נסיעות עבודה לגיוס תרומות בחו"ל יחד עם אסתר פירון ז"ל.

על פי הנתונים, חלה ירידה דרמטית בסך ההוצאות של לשכת ראש העיר ב-4 השנים האחרונות לכ-122 אלף שקלים בלבד, לעומת כ-460 אלף שקלים בתקופה מקבילה בקדנציה הקודמת.

הסיבה: ברוט התחייב לפני שנבחר לשמש דוגמא אישית ולוותר על חלק מהוצאות השכר שמגיעות לו, בזמן תקופת התכנית הכלכלית שיזם כדי להבריא את העיריה.

על פי פירוט ההוצאות, ברוט טס כמה פעמים לחו"ל, בחלק מהמקרים יחד עם המשנה לראש העיר אסתר פירון ז"ל, במטרה לגייס לעיר תרומות והשקעות לטובת התושבים. רוב הטיסות היו לארה"ב או קנדה, לתקופות קצרות של 3 ימים, והן בוצעו ברוב המקרים במחלקת עסקים.

בשלוש השנים הראשונות ברוט שילם על הכרטיסים עשרות אלפי שקלים מכיסו, וכך עשתה גם אסתר פירון, למרות שהוא היה זכאי למימון מלא של העיריה. ברוט הסביר אז כי התחייב בפני הציבור לשמש דוגמא אישית בקדנציה הראשונה ולכן מימן בעצמו חלק מהטיסות יחד עם פירון.

על שאר הטיסות שילמה העיריה סכום של 122 אלף שקלים, כאשר בנסיעות הללו גייס ברוט כ-1.3 מיליון שקלים עבור העיר והתושבים.

בנוסף לכך, ברוט ויתר, כפי שהתחייב, על קבלת רכב שרד מהעיריה ועל תשלומי הדלק שלו, והוא מממן אותם באופן פרטי משכרו מדי חודש. עם זאת, העיריה מעבירה לו השתתפות גלובלית חודשית עבור נסיעות. בסך הכל, לעומת הקדנציה הקודמת, ברוט קיבל החזרי נסיעות בהיקף של 70 אחוז פחות, מהעלות ששילמה העיריה בעבר.

בנוסף, נבדקו במסמכים גם ההוצאות עבור שיפוצים ושדרוגים בלשכת ראש העיר. בתקופת של ברוט, לא בוצעו שום שיפוצים והעיריה לא הוציאה כספים כלשהם על שיפוצים בלשכה בהתאם להחלטתו. מנגד, בקדנציה הקודמת שופצה לשכת ראש העיר לשעבר בסכום של כ-380 אלף שקלים.

"מעולם לא הייתי גאה יותר בכך שצביקה הוא ראש העיר שלנו, מדובר בראש עיר שנולד וגדל בבת-ים, ואוהב אותה אהבת נפש" אמר סגן ראש העיר יהודה הרוש, "הוא הרוויח הרבה יותר לפני שנבחר לראשות העיר, אבל החליט להתגייס ולהוביל את בת-ים שנולד וגדל בה כדי להציל אותה מפשיטת רגל, ולשמחתנו הוא הצליח. זכינו במנהל מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, שמביא מקצועיות, שקיפות וניקיון כפיים, ושיודע לשמש דוגמא אישית. זו גאווה עבורנו".

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים