מאות השתתפו בעצרת תמיכה בבת-ים בקריאה לשחרורם של החטופים

אהבתם? שתפו...

מאות השתתפו בעצרת תמיכה בבת-ים בקריאה לשחרורם המיידי של 136 החטופים הנמצאים מעל ל- 100 ימים בשבי חמאס

 

מאות משתתפים הגיעו בערב חמישי, 18.1 לרחבת היכל התרבות בבת-ים לעצרת תמיכה בקריאה לשחרורם המיידי של 136 החטופים הנמצאים מעל ל- 100 ימים בשבי חמאס. העצרת התקיימה במעמד ראש העיר צביקה ברוט, הנהלת ומועצת העיר, משפחות החטופים, נציגי מטה המאבק, תנועות הנוער, תושבות ותושבי העיר.

 

 

 

בעצרת צוין בעצב גדול יום ההולדת הראשון של כפיר ביבס, החטוף הצעיר ביותר שנחטף עם אימו ואחיו מביתם ב7 באוקטובר בהיותו בן תשעה חודשים בלבד. ברחבת ההיכל הוקם מיצג מתנות כתומות לציון הסיטואציה הבלתי נתפסת: יום הולדתו הראשון של כפיר הקטן- בשבי חמאס.

 

 

 

במהלך העצרת נאמו מול מיצג 136 כיסאות ריקים עם תמונותיהם של החטופים- ראש העיר צביקה ברוט, מ״מ ראש העיר אלי יריב, נציג מטה המאבק ונציג משפחות החטופים: איציק הורן, אביהם של איתן ויאיר הורן שנחטפו מביתם בניר עוז לרצועת עזה בשבת השחורה.

 

 

 

איציק הורן סיפר למאות המשתתפים על שני בניו: איתן בן ה37 נסע לבקר את אחיו יאיר, בן 45 שגר בקיבוץ ניר עוז, והשניים נחטפו משם לרצועת עזה בשבת השחורה. תחילה הוגדרו השניים נעדרים. "רק אחרי חודש, הודיעו לי הרשויות כי הם מוחזקים בשבי חמאס. החטופים ששוחררו מספרים לנו שראו אותם יחד וששניהם בחיים, אבל גם מאז עבר זמן. הזמן שלנו אוזל. אני מודה לכולכם שאתם מלווים אותנו ומחזקים אותנו. המדינה צריכה לעשות הכל כדי לשחרר אותם עכשיו, אין להם עוד זמן".

 

 

 

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט חיבק את איציק ואמר: "להחזיר את בניו של איציק, יאיר ואיתן הורן- זו המחויבות שלנו, של כולנו. בימים מורכבים אלו, כשחיילנו נהרגים בעזה בניסיון להחזיר אותם הביתה ולשמור על ביטחננו, המעט שאנחנו חייבים לעשות זה לשמור על האחדות בנינו, עלינו לזכור- רק כשאנחנו מאוחדים- איש לא יוכל עלינו". ראש העיר התייחס ליום הולדתו של החטוף הצעיר ביותר בשבי: "יום הולדת ללא חתן השמחה. יום הולדת שבוכים בו. יום הולדת שנה לתינוק אהוב, בלי לדעת אם יש כרגע מי שמשחק איתו ודואג לו. הלוואי שנחגוג עם כפיר הקטן ועם שאר החטופים לא רק ביום ההולדת הבא – אלא כבר מחר".

 

 

 

קרדיט צילום: שלום אלזם

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים