מבצע איסוף המזון כבר בעיצומו

אהבתם? שתפו...

בת-ימים יקרים, מבצע איסוף המזון כבר בעיצומו – והשנה הוספנו לו תבלין מיוחד: במסגרת מבצע "ארוחה מהקהילה", בת-ימים ובת-ימיות חרוצים יעמלו במטבח ויבשלו ארוחות חג לקהילה מהמצרכים שתתרמו!

איזה מזון לתרום? איפה ניתן לתרום אותו?

סיכוי של אפס נקודה פסיק שתיים אחוז שאתם לא משתתפים 🙂

פרטים נוספים 👇
כל הפרטים בלינק המצורף ⬇️⬇️⬇️
https://forms.gle/r22pWm3Us9Edc7LH9

 

פרסומת

ויקטורי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

רולדין
עגלת קפה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
כללית
עגלת קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים