מהפכת הרובעים יוצאת לדרך

אהבתם? שתפו...

מהפכת הרובעים יוצאת לדרך:

לראשונה אי פעם בבת-ים, בהתאם להתחייבות של ראש העיר צביקה ברוט, העיר תחולק החל מהשבוע ל-5 רובעים במטרה ליעל ולשפר את חזות פני העיר והשירות הניתן לתושבים. בחודשים האחרונים כבר פעל, בצורה שקטה וללא פרסום, פיילוט של התכנית ברובע רמת הנשיא – וכעת הוא מורחב לכל איזורי העיר.

ראש העיר, צביקה ברוט: "זו מהפכה של ממש, שמדברים עליה 20 שנה אבל אף אחד לא הצליח לעשות אותה. התחייבתי בפני התושבים לבצע את זה, וכעת אנחנו מוציאים את זה אל הפועל לאחר עבודת מטה מקצועית והשקעה של מיליוני שקלים בתוספת לניקיון ותחזוקה. תכנית הרובעים תבטיח תחזוקה איכותית ושוטפת של כל אזורי העיר, סנכרון מלא שיוביל לניצול משאבים ויעילות תקציבית וכל זאת תוך הגברת הדיאלוג והשירות הניתן לתושבי העיר. התכנית היא צעד נוסף בשיפור השירות לתושבי בת-ים".

בשנים האחרונות ערים רבות בארץ ובעולם הפסיקו להתנהל כיחידה ריכוזית אחת והחלו לפעול במסגרת אזורית, במטרה לייעל את עבודת הרשות ולהעניק איכות חיים גבוהה לתושבים. כעת, בת-ים מצטרפת לשורה של ערים מתקדמות ומובילות ומציגה את תכנית הרובעים 2021.  במסגרת זו יפעלו בעיר חמישה רובעים: רובע רמת הנשיא, רובע לב העיר ורמת יוסף, רובע צפון, רובע דרום, ורובע עמידר. בכל רובע יהיה נציג עיריה שישמש כמנהל הרובע, אליו יהיו כפופים צוותי ניקיון, תחזוקה, פיקוח וכלי עבודה קבועים שיוצבו במשרדים שייפתחו בכל רובע ורובע.

בעתיד, המטרה היא לאפשר גם מתן שירותים עירוניים במשרדי הרובע, ולחזק את הקשר בין התושבים לבין העיריה – זאת במסגרת מדיניות ראש העיר צביקה ברוט, שהורה על שיפור השירות, הניקיון, והשקיפות כלפי הציבור.

על פי התכנית, אותה הוביל וכתב סגן ראש העיר יהודה הרוש, מחזיק תיק שיפור פני העיר, הנהלת העיר תוסיף תקציבים משמעותיים לתחומי הניקיון בכל רובע, תוסיף מכונות ניקוי ומשאיות פינוי אשפה, וכן פיקוח אינטנסיבי יותר על ידי צוותים קבועים כנגד מלכלכים או תושבים שלא יאספו אחר גללי הכלב שלהם. בנוסף, הצבת מנהל רובע בכיר בכל אחד מחמשת הרובעים נועד גם לשפר את הטיפול כיוון שהוא יסייר ברובע לאורך כל שעות היום, וכן לבצע תיאום טוב יותר בין המוקד העירוני לבין מחלקות העיריה השונות.

חמשת מנהלי הרובעים הם: רובע רמת הנשיא- רותם קקון; רובע לב העיר ורמת יוסף – ששי פלסטיאן; רובע דרום – ציון רוזילו; רובע צפון – עופר תגר; רובע עמידר – יהודה אברג'יל.

עם הובלתה המקצועית של מנכ"לית העירייה בתכנון הפרויקט ויישומו תסייע תכנית הרובעים לראשונה לעירייה לתת שירות מצוין לתושבי בת-ים, תייעל את עבודתה ותאפשר להעניק לתושבים מענה ראוי יותר, בלוחות זמנים קצרים יותר, ובשירות ברמה אחרת.

פרטי מנהלי הרובעים:

יהודה אברג'ל בן 36 נשוי ואב לשלושה ילדים  – מנהל רובע עמידר.

הגיע לתפקיד מנהל רובע עמידר מעיריית יבנה בה היה סגן מנהל מחלקת תברואה ואחראי על קבלני האשפה והניקיון. טלפון ליצירת קשר: 03-6194430/054-9622759

עו"ד רותם קקון, בן  נשוי 36 ואב לתינוק – מנהל רובע רמת הנשיא

בעברו שימש בעיריית ירושלים וחברות הבנות במס' תפקידים: מנהל מינהלת רובע עסקים מרכז העיר, העיר העתיקה ומרכזים מסחריים, מנהל פארק תעשייה עטרות,  עו"ד בצוות חוזים ומכרזים באגף היועמ"ש בעיריית י-ם, ויועץ המשנה לרה"ע. טלפון ליצירת קשר:  03-7778546/054-2153089

עופר תג'ר, בן 39.5 נשוי ואב לשניים – מנהל רובע צפון

תושב העיר כל חייו, בעל רקע נרחב והובלת חברות בתחום הניהול והשירות במגזר הפרטי.

טלפון ליצירת קשר: 03-6448820/054-9622761

ששון פלסטיאן בן 52 – מנהל רובע רמת יוסף – מרכז

התחיל את עבודתן בעיריית בת-ים בשנת 1992  כפקח בפיקוח העירוני ובהמשך עברתי למחלקת תברואה שם עשה תפקידים רבים כמנהל מחלקה באגף. במסגרת תפקידיו הרבים יש לו היכרות מעמיקה של כול רחוב, סמטה, שביל, מעבר ברחבי העיר. טלפון ליצירת קשר: 03-6197496

ציון רוזוליו בן 49-נשוי +2 מנהל רובע דרום.

תושב העיר מהיותו ילד, עובד בעיריית בת ים 26 שנים, התחיל את דרכן בלשכת המנכל לאחר מכן עוזר ראש העיר, שנתיים מנהל אולם ספורט, 15 שנים האחרונות באגף התברואה ומשמש כנציג עובדי התברואה בוועד העובדים. טלפון ליצירת קשר: 03-6416180

תכנית הרובעים תסייע לראשונה לעירייה לתת שירות מצוין לתושבי בת-ים, תייעל את עבודתה ותאפשר להעניק לתושבים מענה ראוי יותר, בלוחות זמנים קצרים יותר, ובשירות ברמה אחרת.

ראש העיר, צביקה ברוט: "כפי שהבטחתי, הגיע הזמן שבת-ים תתנהל בצורה מקצועית, מתקדמת, ובשקיפות וניקיון כפיים. התחייבתי בפני התושבים לבצע את המהפכה הזו כדי שנמשיך לשפר את תחום הניקיון והתחזוקה, אחרי שנים רבות של הזנחה, וכך אנו עושים היום. כבר 20 שנה כולם דיברו על מהפכת הרובעים, אך לא עשו זאת בפועל. כעת אנחנו משנים את סדרי העדיפויות, ואחרי שעשינו מהפכה כלכלית שמוציאה את העיר מהגרעון הגדול שהשאירו לנו, אנחנו מגדילים את ההשקעה בתושב ומבצעים את מהפכת הרובעים שתשפר דרמטית את הטיפול במפגעי ניקיון ותחזוקה. עוד ייקח לא מעט זמן לשקם את כל מה שצריך, כולל תשתיות תאורת הרחוב והנזקים של חפירות הרכבת, אבל הצעד הזה הוא הדבר המרכזי שיסייע לבצע את זה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. צעד זה מצטרף לשורה של מהלכים ורפורמות ארגוניות ותקציביות שמטרתן לשפר משמעותית את חזות פני העיר ואיכות החיים של כולנו, ולהפוך את בת-ים לעיר מתקדמת עם שירות טוב יותר לתושבים הנפלאים שלנו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע יהודה הרוש: "מדובר בבשורה של ממש! בת ים מצטרפת היום לשורה של ערים מתקדמות ומובילות, התוכנית החדשה תיגע בכל תושב ותושב בעיר- וזו המטרה שלנו. מדובר במהפכה שעתידה לשפר משמעותית את חזות וניקיון העיר ואת הדיאלוג והקשר עם התושבים."

מנכ"לית העיריה יודפת אפק ארזי:״בת-ים יוצאת השבוע לדרך חדשה שתוביל לשיפור משמעותי בשירות ובניקיון ומובילה לקיומה של כתובת מקצועית משמעותית בשטח. מדובר במהפכה הארגונית הגדולה ביותר שהייתה בעירייה, ונועדה להביא בשורה לכל תושב ותושב בעיר. המהלך הזה מהווה צעד נוסף בשורת הרפורמות והמהלכים החדשים בעירייה שנועדו לייעל את השירות לתושב, לשפר את חזות פני העיר ואיכות החיים.״

פרסומת

ליאת בכר - צילום

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים