מועצת הנוער החליפה ליום אחד את הנהגת העיר במסגרת יום חילופי שלטון

אהבתם? שתפו...

העולם שייך לצעירים: מועצת הנוער של בת-ים החליפה ליום אחד את הנהגת העיר במסגרת יום חילופי שלטון

יום ד', 31.5, אירחה הנהלת העירייה, את נציגי מועצת הנוער, תנועות הנוער ומרכזי הנוער במסגרת יום חילופי השלטון המסורתי. במהלך היום התלוו הנציגים לבעלי התפקידים בהנהלת העיר ובעירייה, נטלו חלק בישיבות ודיונים בתחומים מוניציפאליים: חינוך, תרבות, תכנון ופיתוח, מעורבות בקהילה, דוברות, ועוד.

יום חילופי השלטון נפתח בטקס חגיגי בו הוענק מפתח העיר ליו"ר מועצת הנוער העירונית ליאור ליזה מלול, נציגת בית ספר אורט רמת יוסף ותנועת הנוער קצב. מלול התלוותה במהלך היום לראש העיר, צביקה ברוט. כמו כן, עמיתיה למועצת הנוער העירונית התלוו לשאר בעלי תפקידים בכירים בהנהלת העיר, העירייה ובחברה לתרבות, פנאי וספורט.

מדובר במסורת שמתקיימת בעיר כ-27 שנים, והיא מבטאת את הקשר החשוב בין ההנהגה המבוגרת לצעירה, ואת החשיבות שרואה הנהלת העיר בהעצמת בני הנוער בבת-ים. מטרת היום היא להפגיש את בני הנוער עם קובעי המדיניות ברשות, כדי להכיר את מהות תפקידי הניהול ולהתנסות בתהליך קבלת ההחלטות. יום זה מקרב את בני הנוער הנבחרים אל מקבלי החלטות, ומהווה התחלה של דיאלוג ופעילות משותפת בין נציגי המועצה הנבחרים לבין בעלי התפקידים המובילים ברשות.

צביקה ברוט, ראש העיר: "אני שמח לפתוח את יום חילופי השלטון המסורתי עם מועצת הנוער בבת-ים. אתם הצרכנים העיקריים של הפעולות שאנו עושים עכשיו לכבוד השנים הבאות. חשוב לי לדבר על סוגיית ההחרמות בבתי הספר. לצערי, אתם חיים את זה יום יום, זה קורה בכל מקום- בבית ספר, בתנועות הנוער וברשתות החברתיות, לכן, אשמח לקבל מכם רעיונות לאיך הכי נכון להתייחס, לטפל ובעיקר לעקור מן השורש את התופעה הארורה שנקראת- חרם. אני מאמין בכם, תנצלו את היום כדי לראות איך מתקבלות החלטות במערכת כה חשובה ומלאת אתגרים. הצלחתכם-הצלחתנו".

 

ליאור ליזה מלול, יו"ר מועצת הנוער: "'אני נרגשת לפתוח את יום חילופי השלטון בפעם האחרונה עבורי. לאחר 3 שנים אני מסיימת את תפקידי, ועתידה לצאת לשנת שירות מטעם תנועת הנוער קצב, שם אייצג את העיר שלי בכבוד. לכם, מועצה יקרה, תהנו מיום זה, תלמדו, תשפיעו ותיישמו את בקשות הנוער בעיר. תודה לראש העיר, הנהלת העיר ושאר עובדי העירייה על ההזדמנות האדירה שניתנת לנו כל שנה מחדש, אנו מעריכים זאת. תזכרו, אנחנו דור העתיד".

קרדיט צילום: עיריית בת-ים

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים