מופעי חנוכה 2019

אהבתם? שתפו...

 הפקת הדגל לחנוכה לקטנטנים 2019 "מותק גיבורי החלומות", בהפקת משגב עורי, סולן הפקות ואן אם סי

הפקת ענק לקטנטנים, מבית היוצר של "הפסטיגל" ו "מותק של פסטיבל, מתקיימת זו השנה ה-11 וגאה להציג השנה את "מותק גיבורי החלומות"- מחזמר מרהיב שמפגיש את כל כוכבי הילדים האהובים על במה אחת: כוכבת הילדים מיקי, כוכבת הילדים מיכל הקטנה, דוד חיים, בובו, מני ממטרה וקופיקו, כשלראשונה יתארחו לצידם המותגים הבינלאומיים הפופולריים לילדים- כוח פי ג'יי ובייבי שארק.

 המחזמר מציג סיפור עלילה מקורי, ששם דגש על כך שחלומות נועדו על מנת שנגשים אותם. בחגיגה של קצב, ריקוד, צחוק ורגש, יבינו גיבורי החלומות שבשביל להגשים חלום צריך רק אמונה, אהבה וחיוך.

 מחיר כרטיס:172 ₪ מכירה מוקדמת: 139 ₪

 ביחד בשבילך: החל מ- 39 ₪ , הסתדרות המורים: החל מ- 39 ₪,  חבר: החל מ- 25 ₪, ישראכרט: 69 ₪, סופרפארם (האגיס): 69 ₪ מבצעים נוספים בחברות האשראי ובוועדים

NMC הפקת חנוכה 2019 "חפש את המטמון", בהפקת משגב עורי, סולן הפקות ו

מחזמר מוסיקלי, ססגוני, כובש ומרגש, בהשתתפות כוכבי הילדים האהובים: שי ורועי, רוי בוי, קוגומלו, יובל המבולבל, כשלצידם תככב השנה מיכל ינאי

המנהלת המוזרה של בית ספר דרורים, מיכל ינאי שטקליס, מתמודדת עם כמה תלמידים מאוד מעניינים. אל בית הספר מגיעה פיה ששולחת את כולם למשימה מסתורית בעקבות המטמון הגדול ביותר בעולם.

מחיר כרטיס: 149 ₪

ביחד בשבילך: 49 ₪, הסתדרות המורים: 59 ₪, מועדון חבר: 64 ₪

מבצעים נוספים בחברות האשראי ובוועדים

אינג'וי – מופע בידור מוסיקלי מקורי המופק במיוחד לקראת חג חנוכה ומיועד לילדי בית ספר יסודי בגילאי 7 ומעלה.

מופע קומי, מוסיקלי וחד פעמי שהוא שילוב בין שני הצמדים הפופולאריים ביותר כיום בשטח : עופר ומאור הסטנדאפיסטים של הילדים- כוכבי תוכנית "הצחוקייה" המשודרת בערוץ ניקלודיאון, חוברים לסמולקין וליזה (סמוליזה) כוכבי הילדים הגדולים ביותר כיום ברשת.

מופע שהוא מסיבה עם הלהיטים הכי גדולים של הילדים, משימות אתגר, מערכונים וקטעי בידור בשיתוף הקהל . שיר הנושא של המופע כבר זוכה לאלפי צפיות ברשת.

מחיר כרטיס:119ש"ח , מכירה מוקדמת: 99 ₪ ,חבר 54 ₪ , הסתדרות: 69 ₪ 1+1 חברות האשראי

מחירים מיוחדים בקרנות השוטרים, ומועדון שלך.

הפי-לי חד פעמי

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים