מחלקת הנוער בשיתוף תנועת 'כנפיים של קרמבו' חגגו במסיבת פולמון צבעונית לנוער בעיר

אהבתם? שתפו...

"יש בעיר מסיבה": מחלקת הנוער בבת-ים בשיתוף תנועת 'כנפיים של קרמבו' חגגו במסיבת פולמון צבעונית לנוער בעיר

כחלק מאירועי הקיץ המגוונים לנוער הבת-ימי, נערכה מסיבת פול מון לנוער בשיתוף ארגון הנוער 'כנפיים של קרמבו', סניף בת-ים. התנועה משלבת בני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים.

למסיבה הגיעו נערים ונערות, העולים לכיתה ז' עד בוגרי י"ב. במסיבה נהנו ממאפרות פולמון מקצועיות, עמדות מזון הכוללות פופקורן, צמר גפן מתוק ועוד, דיג׳יי, מסיבת ריקודים, פינות ישיבה ועוד.

כנפיים של קרמבו היא תנועת נוער ישראלית, המשלבת ילדים ונוער מהחינוך הכללי ומהחינוך המיוחד (צרכים מיוחדים). התנועה נבחרה על ידי האו"ם כארגון "יועץ מיוחד" בתחום שילוב ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים בפעילות חברתית מעצימה. בתנועה פעילים ילדים ונוער מכל קשת הלקויות ומכל דרגות החומרה; לקויות תקשורתיות, חושיות, קוגניטיביות, פיזיות ואחרות, בגילאי 7–22.

התנועה ממשיכה את הפעילות גם בחודשי הקיץ לכלל בני ובנות הנוער בעיר בסניף ברחוב הדקל 5- בי"ס הרצל.

אורן מיכאלי, מנהל מחלקת הנוער: "פעילות תנועות וארגוני הנוער בבת-ים היא חשובה בהחלט. אני שמח ומודה על שיתוף הפעולה עם תנועת כנפיים של קרמבו, אשר לקחו על עצמם להפיק אירוע לכלל בני הנוער בעיר.

שיתוף הפעולה חושף את הנוער הבת-ימי לפעילויות החשובות שהתנועה מקיימת בעיר".

אופיר טל, רכזת הסניף בבת-ים: ״התרגשתי לראות חניכים עם ובלי צרכים מיוחדים חוגגים ונהנים יחד עם בני נוער נוספים מבת-ים. המסיבה הייתה מדהימה ואף עלתה על כל הציפיות שלנו.

המון תודה לכל העוסקים במלאכה המבורכת".

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עידן 2000
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים