מכבי חונכת מכשיר MRI חדש באסותא

אהבתם? שתפו...

מכבי חונכת מכשיר MRI חדש באסותא ראשון לציון: "בשורה חשובה לחברי מכבי ולמערכת הבריאות הישראלית כולה, נמשיך ונרחיב את פריסת מכשירי ה-MRI"

מכבי חנכה אתמול (ד') מכשיר MRI חדש שיופעל על ידי ביה"ח אסותא בראשון לציון לטובת כלל החברות והחברים בקופת החולים השנייה בגודלה בישראל.

במכבי מעריכים שלמעלה מ-10,000 בדיקות יבוצעו בעזרת המכשיר כבר בשנה הקרובה וכי הוא ישפיע באופן ניכר על זמינות התורים לבדיקות הדימות החשובות שעשויות להציל חיים.

בטקס שהתקיים אתמול בראשון לציון במעמד ראש העיר רז קינסטליך, נכחו יו"ר מכבי רן סער, מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים פרופ' שוקי שמר, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ, מנהלת אסותא ראשון לציון ד"ר אנג'לה עירוני ובכירים נוספים מטעם הרשות המקומית, מכבי שירותי בריאות ואסותא מרכזים רפואיים.

מדובר במכשיר ה-MRI השלישי אותו תפעיל מכבי בקהילה לטובת חבריה. מכשיר אחד הוצב בחיפה באוקטובר 2020 – מאז התבצעו באמצעותו למעלה מ-70,000 בדיקות בקהילה, מכשיר MRI נוסף אותו מפעילה מכבי בקהילה נמצא בעיר אשדוד ובאמצעותו התבצעו למעלה מ-8,000 בדיקות בשנה החולפת. שני המכשירים של מכבי בחיפה ובאשדוד הביאו להליך קיצור תורים משמעותי במחוזות הצפון והדרום, מה שעתיד לקרות כעת גם באזורי השפלה ומרכז הארץ. במכבי מדגישים כי היא תמשיך ותרחיב את פריסת מכשירי ה-MRI בקהילה גם בשנים הקרובות לרווחת כ-2.7 מיליון חבריה בכל רחבי הארץ.

יו"ר מכבי רן סער:
"הצבת מכשיר ה-MRI החדש הוא בגדר בשורה אדירה לחברי מכבי בכלל ולתושבי האזור בפרט. הצורך בבדיקת דימות מגיע פעמים רבות לצד מצוקה רפואית משמעותית וברגעים הכי מורכבים בחיים זה לא פשוט להתעסק בפן הבירוקרטי של איתור תורים והמתנה ממושכת עד לבדיקה. אין לי ספק שהתורים במכשיר החדש יתמלאו במהרה ויספקו מענה חיוני ומשמעותי לחברי מכבי הזקוקים לו".

מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי:
"מדינת ישראל מצויה במחסור של מכשירי MRI ביחס למדינות המפותחות בעולם, ואני גאה לחנוך היום בראשון לציון את המכשיר השלישי שמכבי מעמידה עבור רפואת הקהילה לצד מכשירי MRI בחיפה ובאשדוד. בעבודה מאומצת מול משרד הבריאות ומשרדי הממשלה הצלחנו להבהיר את החשיבות של מתן רישיונות למכשירים ברפואת הקהילה ובזכותם ראינו תהליך מובהק של קיצור משך ההמתנה לבדיקה החשובה הזו שביכולתה להציל חיים. מכבי תמשיך לפעול להגברת זמינות השירותים בכלל התחומים ובתחום הדימות בפרט ולהרחיב את פריסת מכשירי ה-MRI ברחבי ישראל".

יו"ר אסותא מרכזים רפואיים פרופ' יהושע (שוקי) שמר:
"הנגשת שירותי בריאות בכל עת ובמיוחד בימי מלחמה, היא בעלת חשיבות וערך למטופלים. הניידת הנוספת שאסותא תפעיל בראשון לציון,שהינה אחת הערים הצומחות בישראל, היא בהחלט מעשה ולא רק בשורה, ואנו נפעל ככל שניתן לסייע בהנגשת שירותים נוספים ברפואה הציבורית גם בפריפרייה ובנקודות קצה בכל רחבי הארץ .

מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ:
"מדובר בבשורה גדולה לתושבי ראשון לציון ולאזור המרכז והשפלה כולו. באסותא מבוצעות כיום כמעט מיליון בדיקות דימות בשנה, כל בדיקה מבוצעת על ידי טובי הרדיולוגים והטכנאים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הודות לשיתוף הפעולה עם מכבי, נוכל להרחיב את פריסת השירות החשוב ולהמשיך להעניק למטופלים רפואה איכותית ומתקדמת, בסטנדרט השירות של אסותא".

 

 

 

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים