מכבי שירותי בריאות פותחת מרפאה חדשה לטיפול בהתמכרויות בבת-ים

אהבתם? שתפו...

מכבי שירותי בריאות פותחת מרפאה חדשה לטיפול בהתמכרויות בבת-ים

מכבי שירותי בריאות ממשיכה להתרחב ולעבות את מערך בריאות הנפש במחוז ירושלים והשפלה עם פתיחתה של מרפאה חדשה לטיפול בהתמכרויות בעיר בת-ים.

המרפאה, הראשונה מסוגה במחוז, תעניק טיפול רפואי, נפשי והתנהגותי לגמילה מתרופות מרשם, תוך שימת דגש על שינוי ההרגלים של המטופלים והשפעתם השלילית על חייהם וחיי סביבתם הקרובה.

הטיפול במרפאה יינתן על ידי צוות רב מקצועי משולב של נרקולוג, רופא ועובדים סוציאליים, שיספקו טיפול רפואי/תרופתי, רגשי והתנהגותי, כולל טיפול קבוצתי, במטרה לעזור למטופלים לעבור שינוי משמעותי בחייהם.

הבחירה בהקמת המרפאה דווקא בעיר בת ים, עיר הנמצאת על חוף הים ומציעה סביבה פסטוראלית ומרגיעה, איננה מקרית. המיקום מספק מרחב ראוי ונגיש למטופלים מהאזור אשר יתמוך בתהליך הטיפול.

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט הגיע לפתיחה הרשמית של המרפאה: "אני מברך על פתיחת המרפאה החדשה של מכבי בבת-ים. אנו עומלים רבות על התפתחות שירותי הרפואה בעיר לתושבים שלנו, והיום, יותר מתמיד הצורך לקבל שירות רפואי נגיש וקרוב, בשגרה ובחירום, הוא בסיסי.
תחום בריאות הנפש כולל סוגיית ההתמכרות ילוו אשר אותנו רבות בשנים הבאות ביתר שאת, כיוון שאחד האתגרים הגדולים במלחמה זה האתגר הנפשי אצל ילדים ומבוגרים כאחד. אני מודה למכבי אשר עמלו על פתיחת מרפאה זו ובכלל לכל הרופאים אשר עושים עבודת קודש יום-יום. המון הצלחה".

ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות הדגיש את נושא החיבורים הבאים לידי ביטוי בתקופה זו בממדים השונים: "התקופה הנוכחית מחייבת אותנו לפעול בחיבור שבין עצב למשימתיות, על אף הימים הלא פשוטים, עלינו להתחבר למשימתיות על מנת להמשיך לנוע ולהתפתח. החיבור הנוסף והקריטי בין ארגון הבריאות לרשות המקומית, הוא המפתח להשגת החזון והמטרה שהצבתי לנו כמחוז בכניסתי לתפקיד – לשפר את איכות חיי הקהילה. בזכות השותפות והחיבורים המצוינים שנרקמו עם הרשות המקומית, תושבי בת ים זוכים לשירות מהשורה הראשונה והמרפאה הזו היא רק אחת מהדוגמאות לכך. והחיבור השלישי, מתמקד ברפואה ההוליסטית, המאחדת טיפולים מדיסציפלינות שונות ומקשרת בין הגוף לנפש, ובעידן הנוכחי וכארגון בריאות מוביל חובה עלינו להתייחס לבריאות בשני אספקטים אלו יחד ולהבטיח שכל אדם שאנו מחויבים לבריאותו יקבל את כל הטיפול הדרוש, גם הפיסי וגם הנפשי".
יהונתן עדוי, מנהל מרחב בת ים במכבי הודה לראש עיריית בת ים: "השותפות המלאה בין מכבי והעיריה מהווה מקור גאווה עבורנו ומאפשרת לנו הנגשה ושיפור מתמיד של השירותים הרפואיים המעולים הניתנים לתושבי העיר."

 

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
סופר דוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים