מכבי שירותי בריאות פתחה את מבצע חיסוני הילדים לגילאי 5-11 נגד הקורונה בבת ים

אהבתם? שתפו...

*מכבי שירותי בריאות פתחה את מבצע חיסוני הילדים
לגילאי 5-11 נגד נגיף הקורונה בעיר בת ים*

***בקרב תושבי העיר והסביבה נרשמה היענות מרשימה ורבים כבר זימנו חיסון לילדים באפליקציה, באתר ובמוקד הטלפוני.

מכבי שירותי בריאות בעיר בת ים החלה לחסן היום ילדים בגילאי 5 עד 11, בהתאם להחלטת משרד הבריאות. את פניהם של הילדים, שהגיעו להתחסן במרכז הרפואי רמת יוסף ברחוב מבצע סיני 18.

בסיום החיסון קיבלו הילדים המתחסנים תעודת הצטיינות. במכבי יש כ-245,000 ילדים וילדות בגילאי 5-11 שיכולים להתחסן, כאשר חיסון הילדים יתבצע בליווי אחד ההורים או מבוגר מטעמו עם חתימה על הסכמה וייפוי כוח. החיסון יתבצע על פי תור שייקבע מראש באפליקציה, באתר האינטרנט ובמוקד הטלפוני.
על פי הנתונים, יעילות ובטיחות החיסון בילדים מתוך תוצאות המחקר של פייזר על אלפי ילדים בגילאי 5 עד 11 שנים הראה יעילות גבוהה של כ-91%, בזמן שלא הופיעו תופעות לוואי משמעותיות. יתרה מכך, החיסון אושר ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים: FDA, CDC, צט"מ ומשרד הבריאות הישראלי.
במכבי קוראים לכל הורה שמתלבט לפנות אל רופא הילדים ולקבל מידע מהימן, כך שהבחירה תהיה מושכלת ומבוססת על נתונים ומידע אמין.
ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי אמר כי, "מבצע חיסוני הילדים הינו צעד חשוב ומשמעותי במאבק הלאומי של כולנו נגד נגיף הקורונה. בשנה האחרונה הובילה מכבי את מבצע החיסונים וזכתה להערכה רבה בזכות הסטנדרטים הגבוהים שהציבה. אנחנו ערוכים בבת ים ובשאר ערי מחוז ירושלים והשפלה להעניק שירות מקצועי בפריסה רחבה ובזמינות גבוהה לכלל החברים. כרופא אני משוכנע ביעילותו של החיסון וקורא להורים להביא את ילדיהם לחיסון על מנת שנוכל כולנו לחזור לשגרת חיים בריאה".

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר שוק
בונו בורגר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים