מנהלת מחוז חדשה במכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

מנהלת מחוז חדשה במכבי שירותי בריאות

הנהלת מכבי שירותי בריאות בחרה את ד"ר רחלי מיזן לעמוד בראש מחוז ירושלים והשפלה. בתפקידה האחרון כיהנה כראש מחוז הדרום וכעת תעמוד ד"ר מיזן בראש המחוז הגדול ביותר מבין מחוזות מכבי ותחליף את ד״ר חגי פרנקל בתום קדנציה של 4 שנים בתפקיד זה.

ד"ר מיזן בעלת רקע עשיר ומגוון במערכת הבריאות ובחיל הרפואה, בין היתר שימשה כקצינת הסיעוד הראשית בצה"ל והובילה תהליכים משמעותיים בעלי השפעה ברמה הלאומית. עם שחרורה מהשירות הצבאי בדרגת סגן-אלוף, כיהנה במספר תפקידים בכירים במערכת הבריאות, ביניהם ראש אגף סיעוד ואחות ראשית ‏בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד.

בתפקידה הקודם במחוז הדרום הובילה ד״ר מיזן בהצלחה רבה את המחוז להישגים בתחומים רבים בין היתר בזמן אירועי חירום ובמלחמת "חרבות ברזל". מחוז הדרום דאג כי חברי מכבי בדרום ימשיכו לקבל את הרצף הטיפולי בסטנדרט הגבוה ביותר, הנגיש והזמין עבורם נוכח האירועים הקשים שחוו ואף זכה לשבחים על תפקודו ממשרד הבריאות, פיקוד העורף וגורמים רבים נוספים.
ד"ר מיזן נשואה ואם לשלושה, בעלת דוקטורט בניהול ומנהיגות, בוגרת תואר שני במדיניות ציבורית ותואר שני נוסף במנהל מערכות בריאות, הינה אחות מוסמכת במקצועה, מומחית במנהל ומדיניות בסיעוד.

ד"ר רחלי מיזן ראש מחוז ירושלים שפלה במכבי שירותי בריאות מסרה: "אני בטוחה שיחד נוביל את מחוז ירושלים והשפלה להצלחה ונהיה ראויים לאמון החברים כסטנדרט הבריאות הגבוה בישראל״
מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון- לוי: "אני מברכת על מינויה של ד״ר רחלי מיזן לראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי ומאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה. אני בטוחה שרחלי תמשיך את התנופה אותה הובילה במחוז הדרום, גם באיזור ירושלים והשפלה. יחד מכבי תמשיך לספק לכ-2.7 מיליון חבריה בכל רחבי ישראל את המשך הרצף הטיפולי בכל מצב ביטחוני שהוא, תוך שמירה על סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל״.

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים