מנהלת ממריאים הוציאה צוותי חינוך לסיור במטרה לעודד יציאה לשנת שירות ומכינות

אהבתם? שתפו...

ממשיכים להמריא:

מנהלת ממריאים של עיריית בת-ים הוציאה צוותי חינוך לסיור במטרה לעודד יציאה לשנת שירות ומכינות של תלמידי העיר

במסגרת מיזם ״ממריאים״ הפועל בעיר מזה כשנה, יצאו השבוע כלל צוות המחנכים והמחנכות בתיכון ״חשמונאים״ לסיור במטרה לקדם יציאה של תלמידי העיר לשנת שירות ולמכינות. הסיור התחיל בנקודת תצפית ב״תל עזקה״ שבחבל לכיש ולאחר מכן המשיך למפגש עם צוות וחניכי המכינה בבית גוברין. את היום חתמו צוותי החינוך בביקור בכפר הנוער ״קדמה״ ושיחה עם חברי שנת שירות המתנדבים במקום.

התרשמות צוותי החינוך מפעילות מתנדבי המכינות ושנות השירות הורגשה ואין ספק שהם יעבירו את החוויות לתלמידיהם שיזכו בהזדמנות לעשייה משמעותית.

״ממריאים״ הינה תכנית חדשנית ופורצת דרך המבקשת לשנות את פני המציאות הקיימת ולהשפיע על עתידם של  בני הנוער והצעירים בעיר. במרכזה של התכנית כוונה ואמצעים להובלת שינוי באמצעות תהליכי עומק חינוכיים וכן חיבור בני הנוער בעיר למסגרות ערכיות ועידוד שירות צבאי משמעותי אשר יציב את בת ים בשורה אחת עם שאר הערים הגדולות בארץ.

פעילות מנהלת ממריאים הורגשה במיוחד בימי הקורונה שבהם ביחד עם מחלקת הנוער, מרכז הצעירים, תנועות הנוער וגורמים נוספים השתתפו המתנדבים בפעילויות לטובת תושבי העיר. הכינו מארזים למבודדים, שמרו על קשר טלפוני עם קשישי העיר וסייעו לכל מי שצריך.

 

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים