מפגש עם שרת החינוך לדיון ברפורמת בחינות הבגרות

אהבתם? שתפו...

# אלי יריב #

מפגש עם שרת החינוך לדיון ברפורמת בחינות הבגרות.

אירחתי בביתי את שרת החינוך ,יפעת שאשא ביטון. הצטרפו לפגישה ראש העיר צביקה ברוט, וועדי ההורים בעיר למפגש שכולו הוקדש לדיון בתוכנית הרפורמה לשינוי היקף בחינות הבגרות שאותה הציגה לאחרונה שרת החינוך.

לרפורמה שאותה הציגה השרה יש מטרה ברורה וחשובה, להעניק לתלמידים כלים שישרתו אותם בעתידם האישי, המקצועי והאקדמי ולהעניק להם חווית למידה רלוונטית, מעמיקה על מנת להתאים את החינוך לעידן החדש.
המקצועות שבהם ייבחנו התלמידים: אנגלית, מתמטיקה, שפה נוספת ומקצוע מוגבר. תלמיד יוכל להיבחן גם במקצוע מוגבר נוסף אם יבחר בכך.

בניגוד לפרסומים מוטעים שמופצים ברשתות החברתיות, יתקיימו שיעורים מעמיקים במקצועות הומניים כמו תנ"ך, ספרות ואזרחות. הבחינה במקצועות אלה תהיה פנימית ולא חיצונית. במקצועות האלה תתבצע למידה משמעותית, התלמידים יגישו עבודות מעמיקות ולא יעסקו רק בשינון חומר והקאתו על הנייר במבחן חיצוני. ע״פ הגורמים הפדגוגיים הרפורמה מיועדת להביא לכך שאת הידע הנרכש התלמידים ימשיכו לשאת בהמשך דרכם.

בנוסף, במסגרת הרפורמה, במחצית השנייה של כיתה י"ב, יעברו הנערים "מכינה לחיים": שיעורים שיכינו את המתבגרים לחיים שאחרי בית הספר, ולחיים שאחרי השחרור מהצבא. התלמידים יוכלו ללמוד ניהול פיננסי, התנהלות בשוק העבודה הגלובלי והמשתנה ועוד.

במסגרת תפקידי כמחזיק תיק החינוך, אדאג לכך שהרפורמה תיושם בבתי הספר בבת ים בצורה הטובה ביותר, במטרה להקנות לדור העתיד של העיר את הכלים הטובים ביותר להמשך חייהם כאזרחים בוגרים, עצמאיים ומצליחים.

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים