משלחת נוער של בת-ים לקחה חלק בכנס לזכר אסון המסוקים

אהבתם? שתפו...

נוער בת-ים מייצגים בכבוד!

לראשונה, משלחת נוער של העיר בת-ים לקחה חלק בכנס לזכר אסון המסוקים בבית הספר "הר וגיא" בצפון הארץ.

בסוף השבוע הגיעה לקיבוץ דפנה משלחת של בני ובנות נוער בשכבת י"ב של סיירת ממריאים ותנועת הנוער העירונית קצ"ב וייצגו לראשונה בכבוד את נוער בת-ים ביום העיון.

המטרה של הגעת הנוער לכנס היא ללמוד סוגיות שקשורות בחברה וצבא על מנת לקדם גיוס לשירות צבאי משמעותי, ומוביליות חברתית באמצעות הצבא.

בכנס השתתפו גם המשפחות השכולות של החללים באסון המסוקים, ראש אכ"א בצה"ל, סגני אלופים, קצינות וקצינים בכירים, עובדים סוציאליים, סגנית יוהל״ם, מפקדות חטיבת האש של חיל התותחנים, תלמידי י"ב מכל רחבי הארץ, ש"שינים ומכיניסטים, ואפילו טייסת מסוקי קרב.

במהלך היום התכנסה מליאה של כלל משתתפי הכנס בה שמעו הנערים והנערות סיפורים מפיהם של קצינים, לוחמים ממלחמת יום כיפור, אימהות שכולות ועוד משתתפים על הרגע בו נדרשו לקחת אחריות בחייהם. הסיפורים היו מרגשים מאוד ודיברו על המציאות בארצנו, על רוח הלחימה של חיילי צה"ל שמסכנים את נפשם  וחייהם לטובת המדינה ועל סדיקת תקרות הזכוכית של הלוחמות בצה"ל.

במסגרת היום, לקחו הנערים והנערות חלק בדיונים ערכיים בנושא אחריות ושירות צבאי משמעותי, נכחו בדיונים, השמיעו את עמדתם וייצגו בכבוד גדול את העיר בת-ים.

יניב קוממי, מנהל סיירת ממריאים אמר: "לאחר יום משמעותי כזה, שמנו לעצמנו כמטרה לייצר שיתוף פעולה עם מתכנני הכנס ולהביא הרבה מאוד מתכני הכנס לעיר". עוד הוסיף: "ההגעה לכנס התאפשרה מתוך המקום שלי, כקמב"צ הבופור, ומעורב באסון מזה 26 שנה, אני מלווה מאותו היום חלק מהמשפחות השכולות והיה לי חשוב מאוד להביא את נוער הבת-ימי האיכותי לכאן, לשמוע מקרוב על האסון ולתת כבוד לעיר בת-ים"

קרדיט: דוברות.

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עידן 2000
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים