משפחות בת ימיות, התפקדו!

אהבתם? שתפו...

#share
מחייל בודד, לאזרח בודד.
משפחות בת ימיות, התפקדו!

התקופה האחרונה לימדה אותי שהקיום שלנו הוא לא רק "שלנו". מהרגע שיצאנו לאוויר העולם, הקיום שלנו שייך לעולם. עלינו להבין שאין מקום לחשיבה רק על ה"אני", אלא על הדאגה לכלל. כי להבדיל מהחוק במתמטיקה, כאן השלם גדול הרבה יותר מסך חלקיו כיחידים.

ואיך זה מתקשר אתםן שואליםות?

אני לא אוהבת לדבר על ההתמודדויות שהיו לי כחיילת בודדה (והיום משוחררת). הרי אף אחד לא אוהב לשחק בפצעים פתוחים.
אבל הגיע הזמן לומר את זה – חיילים בודדים לא "מפסיקים" להיות בודדים לאחר השחרור. התווית שיורדת היא ה"חייל/ת", ואנחנו הופכים להיות אזרחים בודדים. המערכת הצבאית מהווה מעטפת, גם אם לעיתים היא מעט לוקה בחסר. ואז באזרחות מגיעה ה"כאפה" האמיתית מהחיים – אני באמת לבד. תקופת הקורונה, והסגר הארוך שהיה, רק העצימו את תחושת הבדידות והגבירו את הקושי. ומתוך המקום הכאוב הזה, החלטתי שעליי לעשות כל שביכולתי כדי לדאוג שתהיה מציאות שונה לבאים אחריי.

אני רוצה להציג בפניכם את הפרוייקט שיצרתי בשיתוף בתיה batya- מרכז צעירים בת-ים ונופר סעדה הנפלאים. ומבקשת מכם, עיזרו לי לגרום לחיילים הבודדים להגיע לאזרחות ושלא רק תווית ה'חייל/ת' תרד, אלא גם תווית הבדידות:

משפחות בת ימיות, התייצבו! 💂🏻‍♀️
אנו מחפשים משפחות מארחות *לחיילים משוחררים בודדים* מהעיר בת ים, הזקוקים לאוזן קשבת ולתחושת שייכות משפחתית, במיוחד בערבי שישי וחג.

להרשמה:

https://forms.gle/pZV7MmxJm1wV1FHw8

מעוניינים לשמוע עוד?
03-5061838 – נופר

 

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עידן 2000
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים