מתווה החזרה לגנים

אהבתם? שתפו...

עיריית בת ים מודיעה: מתווה החזרה לגנים: חמישה ימים בשבוע.

עם חזרתם של הגנים לפעילות החל מיום א' השבוע בעיר, מודיעה עיריית בת ים כי  בדומה לשאר הערים הגדולות -הגנים יפעלו על פי מתווה חדש. לפיו הפעילות בגנים בעיר תערך בימים א'-ה' וביום שישי יתנהל הקשר עם הגננת מרחוק.

המטרה: שמירה על בריאות הילדים והילדות, וצמצום משמעותי של הסיכון לבידוד של שבועיים.

בתום הערכת מצב שקיים ראש העיר צביקה ברוט עם הנהלת העירייה, מחזיק תיק החינוך אלי יריב ומנהל אגף החינוך ובהתייעצות עם יו"ר וועד העובדים אבי אפיה, יו"ר וועד הורים העירוני ורד דנינו ויו"ר הסתדרות המורים בבת-ים ענת דדון – הוחלט על המתווה החדש שיאפשר פעילות מלאה בגנים במהלך חמישה ימים, והיום שישי פעילות מרחוק באמצעות מפגש עם הגננת ב"זום".

המעבר למתווה המעודכן יחל כבר השבוע ויהווה מגן חשוב לשמירה על בריאות הילדים והצוותים החינוכיים, תוך פעילות לימודים מלאה בשאר ימי השבוע.

ההחלטה התקבלה מתוך הרצון למנוע הידבקויות ולשמור על צוותי החינוך הקבועים -כאשר בכך מונעים כניסה של עובדת חינוך נוספת לגן ביום השישי בשבוע ומהדקים את השמירה על בריאות הילדים בגן.

בדיון שהתקיים בנושא, ציינו גורמים בעירייה כי השבוע הפכה בת ים רשמית לעיר ירוקה, כאשר רמת התחלואה נמצאת במגמת ירידה ועם החזרה לגנים נעשים מאמצים רבים בכדי להמשיך ולהוריד את רמת התחלואה בעיר.

בנוסף, מעדכנת עיריית בת ים על תוכנית המדרגות ליציאה מהסגר, שנקבעה על בסיס המודל הבת-ימי שהתנהל בעיר בחודשים האחרונים ומיושם כעת גם בערים אחרות.

תוכנית המדרגות מוסיפה שכבה נוספת של הגנה מעל המתווה של משרד החינוך ובמסגרתה נוספו תקציבי חירום מיוחדים- בכדי להגן על הילדים וצוותי החינוך.

צהרונים: בכל צהרון ישולבו לכל היותר שני גנים (למעט קבוצות קטנות בחינוך המיוחד) לעומת מתווה הממשלה המאפשר שלושה גנים בקפסולה.

בנוסף, בשלב זה לא יהיו בכלל חוגי תל"ן בגני הילדים, כדי שמדריכי החוגים לא יעברו מקפסולה לקפסולה ויגבירו סיכון להדבקה.

בעניין בדיקות הקורונה: ראש העיר צביקה ברוט סיכם עם בית החולים וולפסון כי העירייה תממן כמאה בדיקות מדי שבוע לצוותי ההוראה, בכל רחבי העיר. זאת בכדי לזהות התפרצויות אפשרויות ולקטוע שרשראות הדבקה במהירות.

זאת בנוסף, למתחם שהפעילה העירייה בימים ג' וד' בו ניתן ללכת ולהיבדק ללא תור מראש וללא הפניה, לחברי כל קופות החולים.

לאחר התייעצות ראש העיר עם מנכ״ל משרד הבריאות, לא תתאפשר הגעה לבת-ים של עובדי הוראה המתגוררים בערים אדומות, למעט החינוך המיוחד, כפי שנקבע בהוראות הממשלה.

בנוסף, בימים אלו מספקת העירייה כמות נרחבת של ציוד מגן וחיטוי מתאים לעובדי ההוראה  בכל מוסדות החינוך בעיר.

בהנהלת העיר ציינו כי בדומה להודעה של שאר הערים הגדולות -"החלטנו לקחת מקדם הגנה בשמירה על צוותי החינוך והילדים,  הגעת אנשי צוות לגנים במשך חמישה ימים תאפשר לשמור על כיתות גן ללא כניסה נוספת של אנשי צוות ותמנע הדבקה אפשרית. זוהי הדרך היחידה לשמור על בריאות הילדים שלנו ולמנוע  שרשראות הדבקה, בידודים של גנים שלמים וסגר נוסף."

פרסומת

סופר שוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
בונו בורגר
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים