מתחם חיסונים 'כשר' נפתח בבת-ים בתמיכה של רבני העיר

אהבתם? שתפו...

ובחרת בחיים-חוזרים לבית הכנסת'

מתחם חיסונים 'כשר' נפתח בבת-ים להעלאת אחוז החיסונים בתמיכה רחבה של רבני העיר. התחסנת? קבל מגילת אסתר מהודרת!

עיריית בת-ים בשיתוף המועצה הדתית יוצאת במבצע חיסונים מותאם לקהילה במטרה לחזור לשגרה ולהחזיר את המתפללים לבית הכנסת. מבצע החיסונים יתקיים בימים

יום ה' 18.2 בין השעות 9:00-13:00, בבניין המועצה הדתית בעיר, רח' פנקס 2.

כחלק מהמאמצים העירוניים הגדולים לנצח את נגיף קורונה, העירייה פועלת לעידוד מתן החיסונים בכל אוכלוסיות העיר בדרכים מגוונות. כך, החיסונים במתחם המותאם יערכו בהפרדה בין גברים ונשים, כאשר את הנשים יחסנו נשים בלבד וההפך. כל מתחסן יקבל מגילת אסתר מהודרת, בתקווה גדולה שנחזור לבתי הכנסת במהרה בבריאות איתנה.  הבדיקות הן ללא תשלום, ללא הפניה, לכל חברי קופות החולים וללא רישום מראש.

מבצע החיסונים הבת-ימי זוכה לתמיכה רחבה של רבני העיר. בסרטון הקורא לתושבי בת-ים להגיע ולהחסן השתתפו וברכו רב העיר, הרב אחיהו בר שלום, הרב יעקב רוז'ה, הרב ישראל מלכה, הרב דוד חי הכהן, הרב שלמה בסו, הרב אליהו נטף, הרב רזיאל אלול, הרב ישראל ניסים לוגסי, הרב אברהם ישראל, הרב משה גבאי והרב שי בן נחום.

צעד זה, הוא חלק ממערך שלם שמבצעת העירייה למאבק בקורונה ולמבצע הסברה רחב מותאם וייעודי לאוכלוסייה שומרת השבת. כזכור, בשנה החולפת העירייה הקימה מתחמי בדיקות ייעודיים לאוכלוסייה, פרסמה קמפיינים ייעודים מותאמים לה, תוך דיאלוג מתמיד עם התושבים ורבני העיר במטרה משותפת- לנצח את הקורונה.

ראש העיר, צביקה ברוט: "אנו נמצאים בעיצומו של מאבק כלל ארצי ועירוני בנגיף ועלינו לעשות כל שביכולתנו לעלות את אחוז המתחסנים באוכלוסייה. אני מברך את תמיכת רבני העיר וקורא לציבור כולו: בואו להתחסן. זו הדרך לנצח את המגפה ולחזור לשגרת החיים. עיריית בת-ים תמשיך להוביל וליזום מהלכים לעידוד מתן החיסונים, בשקיפות ודיאלוג מול כל מגוון האוכלוסיות בעיר".

בני אלחרר, יו"ר המועצה הדתית: "המועצה הדתית עושה כל מה שניתן כדי שנחזור לשגרה, לחיים ולבתי הכנסת במהרה בבריאות איתנה. תודה לראש העיר, צביקה ברוט, על המאמצים והפעולות הרבות לעידוד החיסונים בקהילה הדתית-חרדית ולרבני העיר על התמיכה הרחבה מקיר לקיר המחזקת את הציבור הבת-ימי".

 

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים