מתכוני בשר מיוחדים וטעימים

אהבתם? שתפו...

רגע לפני יום העצמאות האקדמיה לבשר מביאים לנו מתכונים מעולים מאת- רובי מייסלוס-מיט קרייטור.

בתיאבון.

כתף טלה במעשנה‫/‬תנור:‬

מצרכים:

כתף טלה שלמה עם/בלי עצם, מלח, פלפל, אבקת שום, פפריקה, קפה שחור, קינמון טחון, חרדל.

תהליך ההכנה:

מורחים חרדל על הכתף, ומעל תערובת של כף מלח, כף פלפל, כף אבקת שום, כף פפריקה, 2 כף קפה שחור, וכף קינמון. מכניסים לתנור/מעשנה סה״כ ל 5 שעות (אפשר יותר שעות שיצא יותר רך) על 130 מעלות. עוטפים בנייר כסף אחרי שעתיים/שלש. לצריך להשאיר עד טמפרטורה פנימית 93 מעלות שיתפרק עם כף. יש לתת לנוח חצי שעה עטוף בסוף הבישול בנייר כסף. יש לתת לנוח חצי שעה עטוף בסוף הבישול בנייר כסף שהטמפרטורה תתאזן.

 

בריסקט במעשנה‫/‬תנור:‬

מצרכים:

בריסקט שלם, מלח, פלפל, אבקת שום, פפריקה, קפה שחור, חרדל, רוטב ברביקיו

תהליך הכנה:
מורחים חרדל על הבריסקט, ומעל תערובת של כף מלח, כף פלפל, כף אבקת שום, כף פפריקה, ו- 2 כף קפה שחור. מכניסים לתנור/מעשנה סה״כ ל 12 שעות (אפשר יותר שעות שיצא יותר רך) על 110 מעלות. עוטפים בנייר כסף אחרי שעתיים/שלש. לצריך להשאיר עד טמפרטורה פנימית 93 מעלות שיתפרק עם כף. יש לתת לנוח חצי שעה עטוף בסוף הבישול בנייר כסף שהטמפרטורה תתאזן, פורסים ומגישים עם רוטב ברביקיו.

שיפודי אונטריב/פילה/כבש בתנור/גריל:
מזלפים על השיפודים שמן זית, מפזרים מלח ופלפל על השיפודים. צולים בגריל או תנור בטמפרטורה גבוהה (מקסימום בתנור שחומם מראש) 4-5 דקות ולאחר הופכים צד.

 

פלפלים ממולאים:

מצרכים:

קילו בשר טחון, קופסת עגבניות מרוסקות, בצל גדול, חצי ראש שום קלוף, 10 פלפלים גדולים, כוס אורז, 2 כוס מים.

תהליך ההכנה:
צורבים את הבשר הטחון במחבת עם מלח ופלפל, מערבבים בקערה חצי מהבצל הקצוץ עם חצי מהשום, כוס אורז, ורוטב עגבניות. מנקים את הפלפלים וממלאים אותם בתערובת. מזהיבים את שארית הבצל עם השום בסיר עם קצת שמן זית. מסדרים את הממולאים בסיר, ומוסיפים עגבניות מרוסקות ו2 כוסות מים (לצלא עד ש הפלפלים ¾ מכוסים במים). מכסים ומבשלים על אש קטנה ¾ שעה. אפשר לסחוט לימון להוסיף קצת חמיצות.

צ׳ימיצ׳ורי ארגנטינאי:

מצרכים:

צרור פטרוזיליה, צרור בזיליקום, ראש שום קלוף, 3 לימונים סחוטים, כף פלפל, כף מלח, כפית צ׳ילי, 2 כף אורגנו טרי/יבש, כף חומץ, ¼ כוס שמן זית, ¼ כוס מים.

אופן ההכנה:
מכיסים לבלנדר צרור פטרוזילייה, בזיליקום צרור, ראש שום קלוף 3 לימונים סחוטים, כף פלפל, כף, כפית צ׳ילי, 2 כף אורגנו טרי/יבש, ¼ כוס מים, כף חומץ ומפעילים עד קבלת מרקם אחיד. מעבירים לקערה ומוסיפים ¼ כוס שמן זית ומערבבים. אפשר לחלק למנות בשקיות ולהקפיא, להוסיף גמבות צבעוניות קצוצות בשביל צבע, או להוסיף צרור נענע שזה נהדר לכבש ודגים.

 

מתכונים נוספים ומעולים תוכלו למצוא גם באתר של האקדמיה לבשר ולא לשכוח את ההנחות וההטבות שלנו בהזמנות מהם.

https://meatacademy.co.il/

 

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים