נבחרה מועצת נוער עירונית חדשה בבת-ים

אהבתם? שתפו...

הנוער לשלטון! נבחרה מועצת נוער עירונית חדשה בבת-ים.

אתמול, 26.12.2022, נערכו בחירות במרכז הנוער של בת-ים לבחירת חברי מועצת הנוער לשנת 2023

חברי מועצת הנוער העירונית של בת-ים מכל בתי הספר בעיר הגיעו אל מרכז הנוער בבית צדיק, כדי לבחור את מזכירות מועצת הנוער העירונית.

לאחר סגירת הקלפי וספירת הקולות, שמחים להציג לכם את מועצת הנוער העירונית לשנת 2023 ושמחים אף יותר שהמועצה ברוב נשי:

יושבת ראש המועצה, זו שנה שלישית ברציפות היא ליאור ליזה מלול. ליאור היא תלמידת כיתה י"ב בתיכון אורט רמת יוסף, חניכה בתנועת קצ"ב ועתידה לצאת לשנת שירות בסוף השנה הנוכחית. ליאור הובילה בשנים האחרונות מגוון רחב של פרויקטים חינוכיים לבני הנוער ברחבי העיר.

הסגנית ליו"ר המועצה היא מאיה פומין מאורט מלטון, המזכ״לית הנבחרת: זוהר ביתן ממקיף שז״ר והמבקר של המועצה הוא שקד יצחק מתיכון חדש דרכא.

נבחרה לשנה נוספת הדוברת ויו״ר ועדת דוברות  לינדה מרצ׳נקו מתיכון מקיף רמות. בנוסף, יו״ר ועדת אתיקה ומשפט  היא אור דוידוביץ׳ מתיכון אורט מלטון, יו״ר ועדת נוער וקהילה  הוא אוראל גל אור מתיכון אורט רמת יוסף, יו״ר ועדת קשרי חוץ  הוא אלירן ארחיפוב מתיכון מקיף רמות וראש צוות גיבוש היא יעל אורקלינסקי מתיכון מקיף שז״ר.

ראש העיר צביקה ברוט בירך את הנבחרים ואמר:" בהצלחה לכל הנערים והנערות של בת-ים, שעושים רבות למען העיר במגוון פרויקטים חינוכיים, קהילתיים והתנדבותיים. אני מברך על השיעור החשוב בדמוקרטיה"

קרדיט: מועצת הנוער

פרסומת

בונו בורגר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
סייקו - סושי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים