נופר קפון נבחר לעמוד בראש מינהל החינוך של בת-ים

אהבתם? שתפו...

מינוי חדש: נופר קפון נבחר לעמוד בראש מינהל החינוך של עיריית בת-ים.

נופר קפון, שקידם תהליכי חדשנות פדגוגית, פיתוח סביבות לימודיות מגוונות, והובלת חינוך ערכי ועל כך גם זכה בפרס חינוך מונה לתפקיד * נבחר על ידי ראש העיר להחליף את אהרון קצב שמונה לסמנכ"ל פדגוגיה בקרן לאון. 

נופר קפון נבחר לעמוד בראש מינהל החינוך בעיריית בת-ים. קפון שימש עד כה כמנהל בית הספר שש-שנתי – מקיף ט' באשדוד,  ייכנס בימים אלו לתפקידו ויחליף את אהרון קצב, שניהל את אגף החינוך בעיריית בת ים בשבע השנים האחרונות. נופר קפון קידם תהליכי חדשנות פדגוגית, פיתוח סביבות לימודיות מגוונות, והובלת חינוך ערכי ועל כך גם זכה בפרס חינוך. טרם שימש כמנהל בית הספר מקיף ט' באשדוד. בעבר הוביל קפון את הערך הפדגוגי של חט"ע של בית הספר מלטון בבת-ים במקביל לתפקידו כרכז שכבה בבית ספר ומורה לחינוך בכיתות ומקצעות שונים. כמו כן קפון מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר מהמגזר הפרטי עת שימש כסמנכ"ל חטיבת המוצרים בקבוצת קידום. קפון בעל תואר שני בהצטיינות במתמטיקה שימושית מאונ' ת"א, ותואר ראשון ולימודי הוראה במתמטיקה גם כן בהצטיינות.

קפון שימש במשך ארבע שנים כמנהל מקיף ט'  והוביל את בית הספר להישגים חסרי תקדים. ניהול בית הספר שש-שנתי המתאפיין באוכלוסיות מגוונות וכולל יחידה שלמה של חינוך מיוחד. בית הספר בניהולו של קפון מוביל בעיר אשדוד וכן בארץ. בין היתר זכה בית הספר בהובלתו בפרס חינוך על הובלת תהליכים ערכיים ושילוב אוכלוסיות מיוחדות.

כזכור בחודש יולי ביקש מנהל אגף החינוך היוצא, אהרון קצב, לפרוש מתפקידו לאחר כשבע שנות כהונה בתפקיד. במהלך שנות עבודתו הוא ביצע מהפכה בעבודת האגף והמשיך להוביל את מערכת החינוך להישגים גבוהים ברמה הארצית.

ראש העיר, צביקה ברוט: "התחייבתי להביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר לעיר, וכך נעשה. כל המינויים הם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אשר בחרו בבת ים כי הם מאמינים בעיר ובמהפך שאנו מובילים, וכך גם במינויו של נופר אשר אין לי ספק כי ימשיך להציב את החינוך בבת-ים בשורה הראשונה של הערים המובילות בישראל. בהזמנות זו אני רוצה להודות לאהרון קצב על שנות עבודות בעירייה. הנהלת העיר מעריכה מאד את עשייתו החינוכית רבת השנים, הן כמחנך ומנהל תיכון שהפך בתקופתו לתיכון מוביל בהישגים לימודיים, והן כמנהל האגף בתקופה מאתגרת לאורך השנים האחרונות. אנו בטוחים כי גם בתפקידיו הבאים ימשיך להוביל בהצלחה רבה בכל תפקיד בו יבחר, כפי שעשה אצלנו״.

אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: " הבחירה בנופר קפון היא בחירה מצוינת, הוא בעל ניסיון רב, מכיר את העיר ותושביה, אדם שיש לו קבלות של עשייה חינוכית ענפה. הנהלת העיר שמה לה למטרה להמשיך ולהצעיד את רמת החינוך בעיר. אנחנו בטוחים  שראש מינהל החינוך החדש  ימשיך במלאכת העשייה החינוכית המדהימה  שעשה מר אהרון קצב המנהל היוצא, שבמשך 8 שנות כהונות הביא את החינוך בעיר להישגים בקנה מידה ארצי עלייה באחוזי הזכאות לבגרות ל 86% וגידול משמעותי בתלמידים הנגישים ל4 ו-5 יחידות במתמטיקה . זאת לצד מניעת נשירה של תלמידים ועידוד העצמה אישית ופתיחת אופקים וכווני העזה חדשים בחינוך. נופר מצטרף לצוות ניהולי צעיר ומוכשר שמוביל את העשייה בעיר״.

פרסומת

בונו בורגר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

בונו בורגר
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים