נחנך מתחם הסקייטפארק החדש בבת ים 🛹

אהבתם? שתפו...

# אלי יריב #

לפני מספר שנים ניגשו אלי בטיילת שלושה תלמידים ושאלו אותי למה אין סקייטפארק בעיר, שיתפו אותי בכך שהם נוסעים לתל אביב על מנת לגלוש.

ביקשתי מהם לגשת איתי לאותו מתחם בתל אביב, רציתי להבין במה מדובר ולראות מקרוב. כשהגענו, הבנתי שקל זה לא יהיה אבל הבטחתי להם שכאשר אבחר, אדאג שיהיה סקייטפארק מרהיב בעיר שלנו.

וכך היה. כשנבחרתי לתפקידי הנוכחי התחלנו לקדם את המלאכה, חשיבה על המתחם, איתור השטח המתאים, אנשי המקצוע המיומנים בתחום, בחירת הדגם והתכנון המתקדם ביותר.

והנה, הצלחנו להפוך את החלום למציאות. עבורי הסקייטפארק הוא הרבה יותר ממקום לרכב בו, זהו סמל למחויבות שלנו אליכם, צעירי העיר. המחויבות שלנו להיות קשובים לצרכים שלכם העולים מהשטח, להמשיך לפתח יחד את העיר.

אני מודה באופן אישי לראש העיר צביקה ברוט, לירון לוי, לאשר בן יאיר ולכל הצוותים המקצועים שעמלו רבות עד שהגיענו, בשעה טובה, לרגע זה.

כולם מוזמנים למתחם הסקייטפארק החדש🛹אנחנו מחכים לכם❤️

 

# צביקה ברוט #

הסקייטפארק הראשון בבת-ים 🌊 הוא אחד מהפרויקטים הגדולים 🏗️ והמשמעותיים לקהילה הצעירה 👦👧 בעיר, ואני מאמין 💡 שהוא גם מושך וימשוך אלינו צעירים 🧑‍🦱 מכל רחבי הארץ 🇮🇱. השקנו אותו השבוע באירוע מרגש 🎈, צבעוני 🎨 ומשמח מאוד 😃. עבודה של ארבע שנים ⌛ שהושלמה ותעשה הרבה טוב 🌟 לבת-ים. תודה רבה 🙏 לכל השותפים לפרויקט הזה, ובעיקר תודה לסקייטרים הבת-ימים האלופים 🏆. אני מקווה שתהנו מהפארק 🛹, ושהוא ייהנה מכם 🤩

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים