נערכים לחגי תשרי: מבצע ניקיון נרחב לקראת החגים 

אהבתם? שתפו...

נערכים לחגי תשרי: עיריית בת-ים במבצע ניקיון נרחב לקראת החגים

 

חגי תשרי תשפ"ג חלים השנה בסוף ספטמבר ומהלך חודש אוקטובר, זמן שהוא מלא באווירה חגיגית במיוחד ויחד עם זאת עם לא מעט שינויים מהשגרה העירונית

בימים אלו מבצעת עיריית בת-ים מבצע ניקיון רחב היקף בכל העיר הכולל שטיפה וניקוי כלל הרחובות והמדרכות בעיר במכונות מיוחדות, קרצוף כל הכבישים, שטיפת כל הפחים המוטמנים ואיסוף והורדת העשבייה בשטחים הפתוחים. בכל רובע הוקם צוות ייחודי על ידי מנהל הרובע האחראי על הניקיון והסדר ובמהלך כל החודש הקרוב ייערך מבצע נרחב לניקיון לקראת השנה החדשה.

בנוסף, אגף הגינון יבצע גיזומים של עצי הדקלים לקראת חג הסוכות (מועד חלוקה יפורסם לקראת החג)  ולאורך כל חגי תשרי יתוגברו הגינות הציבורית בעובדי גינון ואחזקה.

במהלך החודש מתגייסים תלמידי בתי הספר ברחבי עיר למען תושבי בת-ים הזקוקים לסיוע לקראת חגי תשרי. בתי הספר אוספים מצרכים שונים במטרה להכין סלי מזון שיחולקו לתושבים הזקוקים להם, אורזים את החבילות יחד עם ברכת חג שמח שנה טובה ומפיצים ברחבי העיר.

בעירייה מעדכנים כי ישנם שינויים בזמני השלכת פסולת כבידה- הכוללת גזם וגרוטאות:

במהלך חגי תשרי בתאריכים 25.9, 27.9, 28.9 (הוצאה בהתאם לאזורי הוצאה בלבד), 4.10, 9.10, 10.10, 12-13.10 (הוצאה בהתאם לאזורי הוצאה בלבד), 16-17.10, 18.10 (הוצאה בהתאם לאזורי הוצאה בלבד ) חל איסור על הוצאת פסולת כבדה למרחב הציבורי מכל סוג לרבות גזם, גרוטאות, ריהוט ישן, מכשירי חשמל וכדומה.

במחלקת שפע מבקשים לציין כי "בכדי שפינוי האשפה יעשה כראוי לפני ערב חג ובצאת החג נאלץ שלא כמנהגנו לבצע את פעולת האיסוף גם בשעות הבוקר המוקדמות."

מזג האוויר הנוח מאפשר גם רחצה בחופי הים וחשוב לדעת את הסדרי שירותי ההצלה:

בערב ראש השנה, ה-25.09, תסתיים פעילות המצילים בשעה 11:00 ובמהלך החג התקיימו שירותי ההצלה כסדרם  (08:15-17:45). בערב יום כיפור, ה-04.10, וביום כיפור, ה-05.10, לא יהיו שירותי הצלה בכלל.

במהלך חג סוכות ועד תום עונת הרחצה יהיו שירותי הצלה פעילים כרגיל החל משעה 08:15 ועד ל-17:45.

שימו לב, הרחצה בים ללא מציל אסורה ומסוכנת!

לגבי קבלת הקהל במחלקות העירייה השונות מעדכנים בעירייה כי:

בתאריכים: 25-27.9 , 4-5.10 ו-9-17.10- במהלך החגים ראש השנה, יום הכיפורים וסוכות יהיו משרדי העירייה סגורים ולא תתקיים קבלת קהל.

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
עידן 2000

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים