נערכים לערב השנה החדשה רגע לפני שהעיר הופכת לכתומה

אהבתם? שתפו...

נערכים לערב השנה החדשה רגע לפני שהעיר הופכת לכתומה: מבצע אכיפה מורחב יחל היום להגברת שמירת ההנחיות משרד הבריאות בקרב התושבים במהלך כל סוף השבוע

עשרות שוטרים ופקחים יוצבו ברחבי העיר בדגש על מוקדי התקהלויות עם חגיגת הנובי גוד והשנה החדשה

משטרת ישראל והפיקוח העירוני של עיריית בת- ים השלימו את ההיערכות לקראת אירועי תחילת השנה האזרחית החדשה 2020, היערכות שהחלה במהלך השבוע ותגיע לשיאה היום בלילה ותימשך לאורך כל סוף השבוע.
בתוך כך, משטרת מרחב איילון בשיתוף הפיקוח והשיטור העירוני תגביר את הפעילות המבצעית הגלויה והסמויה, ובפרט את האכיפה בבתים פרטיים בכדי למנוע מסיבות והתקהלויות אסורות.

שוטרי מרחב איילון ופקחי השיטור והפיקוח העירוני החל מהיום בערב והלילה וכן בליל שישי יתגברו את הסיורים ברחבי העיר. לצד פעילות הפקחים יופעל המוקד העירוני אשר יתוגבר במוקדנים ובתצפיתני מצלמות במרחב הציבורי בדגש על מקומות הבילוי בעיר כמו הטיילת. פעילות הפקחים תתמקד בבדיקת מועדונים, פאבים, אולמות שמחה, וחמארות אשר אמורים להיות סגורים. במקביל הפקחים יבדקו אתרים בטיילת ואזור העסקים המתחדש שלגביהם תתקבל אינדיקציה או מידע מודעיני כי הם פועלים באופן של של פאב או מועדון מחתרתי.

לצד הפעילות כנגד עבירות מסוג זה יפעלו המוקד העירוני והמשטרה לתגובה לקריאות על הקמת רעש ומסיבות בבתים פרטים. בעירייה מציינים כי במקרים הללו יפעלו הפקחים ויבצעו פעולות אכיפה נגד התקהלות אסורה על פי הנחיות משרד הבריאות .

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים