נפלתם ברחוב? עו"ד חיים הקמן מפרט מתי מגיע פיצוי כספי

אהבתם? שתפו...

לאור ריבוי תאונות של נפילה ברחוב או בסופר, עורך דין חיים הקמן יפרט מתי מגיע פיצוי כספי ואילו פעולות יש לבצע במקרה של תאונה

רוב האנשים נופלים ונפגעים ברחוב ובסופר מרקט עקב ריבוי במפגעים אלו, וכיוון שהעירייה לא מסוגלת לאתר כל מפגע ולסרוק כל רחוב ובעיקר מתבססת על פניות של תושבים. באשר לסופר מרקט הרי שהוא מכיל המון מוצרים אשר מוצאים דרכם לרצפה ובגלל העובדה שלא מועסקים מספיק עובדי ניקיון במקום וכך הסיכון שאחד הלקוחות ייפול ויינזק בעקבות המפגע, גדל.

כל אדם אשר נפגע עקב מפגע ברחוב או בשטח פרטי זכאי לקבל פיצוי כספי נכבד ובהתאם לנזיקיו.
קיימים סוגים רבים של מפגעים ברחוב החל ממדרכה שבורה, ריצוף שהתרומם משורשי עצים, בורות, התפוררות בטון סביב בור ביוב או תקשורת וכולי…
בסופר מרקט יש נוזלים רבים על רצפת החנות ומוצרים רבים שנופלים על הרצפה ועלולים לגרום להחלקה ופגיעה.
במידה ואתם לא בטוחים אם המכשול מהווה מפגע אשר מזכה בפיצוי ניתן להיוועץ עם עורך דין שעוסק בתחום הנזיקין ולו הידע והניסיון.
בטרם פונים לעורך דין אלו הפעולות שיש לבצע על מנת להבטיח קבלת פיצוי משמעותי לאחר נפילה ברחוב או בסופר:
1. בנפילה שארעה בסופר מרקט יש לצלם את המפגע, לפנות לנציג במקום ולבקש שימלא דו”ח תאונה או שיכתוב על גבי דף את נסיבות התאונה ואף רצוי לבקש שישמור תיעוד הסרטון של מצלמות האבטחה במקום.
במידה והתאונה התרחשה ברחוב יש לצלם את המפגע בטרם יתוקן, ולאחר שצולם יש לפנות לעירייה בבקשה שיתקנו את המפגע, הדבר יסייע לתביעה ולא פחות חשוב ימנע תאונות נוספות.
2. אם היו עדים לתאונה יש לקחת מהם את פרטיהם, יתכן ונזדקק להם בעתיד שימסרו עדות על קרות התאונה.
3. חשוב ביותר לפנות לקבלת טיפול רפואי בהקדם האפשרי ולציין בפני הגורם המטפל את נסיבות התאונה בדיוק כפי שהתרחשה, האפשרות הכי טובה היא להתפנות באמצעות אמבולנס.
בפניה המקודמת לקבלת טיפול רפואי גם תמנעו מחברת הביטוח את האפשרות לטעון כי הפגיעה התרחשה בין אירוע הנפילה לבין הפניה לקבלת טיפול רפואי, אם היה פער זמנים משמעותי וגם יתוארו נסיבות המקרה יתארו בסמוך לתאונה כבר במסמכים הרפואיים.
בכל מקרה ניתן להיוועץ עם עורך דין בעל ניסיון בתביעות נגד העירייה עקב נפילה ברחוב או בסופר ואשר עוסק בתחום הנזיקין.
***כיצד ניתן לחשב שיעור הפיצוי לאחר נפילה ברחוב או בסופר:
הפיצוי מורכב ממספר ראשי נזק, ועל המזיק לפצות בגין כל רכיב ורכיב, לדוגמא במידה ואותו נפגע הפסיד ימי עבודה, הוא יקבל על כך פיצוי, כמו כן בגין עזרה שהעסיק, נסיעות, עלויות של טיפולים רפואיים, תרופות, בגין הכאב והסבל ובמקרה שנותרת מגבלה הפיצוי יחושב גם לעתיד לכל חיי הנפגע.
עורך דין בעל ידע וניסון יודע לחשב את הפיצוי המתאים לכל פגיעה, הכל בהתאם לנסיבות המקרה, גילו של הנפגע ועוד…
להרגיש בידיים טובות כבר מהפגישה הראשונה

עורך דין חיים הקמן טל ישיר: 050-7123474

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים