נשיא רובע מנהטן מבקר בבת-ים "ביחד יש לנו עתיד חזק״

אהבתם? שתפו...

נשיא רובע מנהטן מבקר בבת-ים "ביחד יש לנו עתיד חזק״

לאחר שנחתם הסכם ערים תאומות עם בת-ים, הגיע אתמול, יום רביעי, מארק לוין ללמוד על העיר בת ים בתחומי הניהול הכלכלי, החינוך, התחדשות עירונית, ותחומים נוספים

 

את הבוקר של אתמול פתחה המשלחת ממנהטן בראשות נשיא הרובע, מארק לוין בפגישה אישית עם ראש העיר צביקה ברוט, שיזם בשנה שעברה את מהלך החתימה על ההסכם.

לאחר מכן נערך בחדר הישיבות דיון בהשתתפות האורחים וכל צמרת העיריה, שם הוצגו לו הפרויקטים הגדולים והתוכניות המבוצעות בעיר.

לוין הפתיע את הנוכחים בעברית כשברך בעברית ואמר:״ברוכים הבאים לפרק בסדרה בת- ים ניו יורק״ כבדיחה על הסדרה הישראלית המיתולוגית.

הביקור המשיך בבית ספר יד מרדכי, שם פגשה המשלחת את ילדי העיר בת-ים, ששיחקו שחמט יחד עם לוין וברוט, הדגימו לימוד שפות באמצעות שירה, הסבירו לו על התוכניות הייחודיות בבית הספר בתחומי החדשנות ואף הכינו לו פסל בדמותו במדפסת תלת מימד.

לאחר מכן למדה המשלחת על העבודה והפעילות המבורכת במרכז הרב איכויות הפועל בעיר, אשר מעניק מסגרת תעסוקתית מוגנת לאנשים בעלי צרכים מיוחדים.

את הביקור חתמו בטקס חניכת פארק מנהטן, ספורטק חדשני שיהיה הפארק המרכזי של שכונת פארק הים החדשה- לאחר שעלו יחד לתצפית על העיר מקומה 39- שם קיבל נשיא הרובע סקירה נרחבת מאדריכלית העיר שירה שפרכר.

ראש העיר ברוט הכריז כי מהיום ייקרא הפארק החדש ״פארק מנהטן״ לכבוד ההסכם שנחתם לפני מספר חודשים במסגרת ״ערים תאומות״ אשר מוביל עתה למגוון שיתופי פעולה בשלל תחומים.

האורח הבכיר מניו יורק ציין כי ״יש לנו הרבה מה ללמוד מבת-ים, כפי שגם בת-ים יכולה ללמוד מאיתנו. בת-ים עברה מהפכה בשנים האחרונות והפכה להיות עיר מתעוררת ומתקדמת ובשנים הבאות נעבוד ביחד כדי למצוא במשותף פתרונות לבעיות הזהות שיש בשתי הערים״.

ברוט אמר כי ״זו זכות גדולה עבור בת-ים שכיום מנהטן מעוניינת להיות שותפה שלה כעיר תאומה. שנינו מובילים מהפכות רבות אבל לשתי הערים יש עדיין אתגרים רבים, ובשנים הבאות נעבוד במשותף כדי להביא את התושבים בשתי הערים לאיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר״.

קרדיט: ששון תירם

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סייקו - סושי
סנשיין - בית קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים