סיום הלימודים- גרסת הקורונה

אהבתם? שתפו...

סיום הלימודים- גרסת הקורונה

מחזור מ"ז של מקיף שז"ר ציינו את סיום הלימודים בצורה מרגשת ומיוחדת בצל הוראות משרד הבריאות.

בצל הקורונה והנחיות משרד הבריאות החליטו הצוות החינוכי של מקיף שז"ר בעיר לחשוב מחוץ לקופסה על טקס הסיום של תלמידי י"ב, ויזמו ערב סיום מרגש ומפתיע עבור התלמידים בתקופה מאתגרת הזו.

במסגרת מסיבת הסיום יצאו מנהלת בית הספר והצוות החינוכי במשאית נודדת למספר נקודות מפגש בעיר בת-ים ביום רביעי האחרון (22/7) שאליהן נרשמו מראש התלמידים על מנת לחלק להם את תעודות הסיום.

בכל נקודה חיכו כ-15 תלמידים ועם ההגעה לנקודת הציון המשאית הפכה לבמה שאליה הוזמנו התלמידים בזה אחר זו לקבלת את  תעודת הגמר כשהם לבושים בגלימות סיום. אל הפרויקט המיוחד הצטרף ראש העירייה, צביקה ברוט, שאיחל לתלמידים הצלחה בהמשך הדרך. כל תלמיד זכה לברכה אישית ולתשומת לב כמו שהנהלת בית הספר מאמינה לאורך כל הדרך. התלמידים והצוות התרגשו מאוד והצליחו  לייצר לתלמידים חוויה בלתי נשכחת בתקופה מטלטלת זו.

שמרית שי, מנהלת מקיף שז"ר: "שאבנו השראה מאירועי יום העצמאות של עיריית בת-ים בזמן הסגר. יצאנו לדרך בשעה 18:00 ופגשנו בנקודות ברחבי העיר כ 15 תלמידים כל פעם עד 23:00 בלילה. המשאית הפכה לבמה ובכל פעם כל תלמיד ותלמידה קיבלו את הכבוד הראוי לבוגרי שז"ר. התרגשנו והצלחנו להוסיף לתלמידים חוויה בלתי נשכחת מהתקופה המטורפת הזו. כיבדנו אותנו בנוכחותם ראש העיר, צביקה ברוט, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מנהל אגף החינוך, אהרן קצב וסגניתו סיון רוזנבלום אשר תמכו בנו כל בכל שנת הלימודים המאתגרת."

תמונות: מקיף שז"ר.

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים