סיוע משפטי בהתחדשות עירונית לתושבי בת ים בחינם

אהבתם? שתפו...

סיוע משפטי בהתחדשות עירונית לתושבי בת ים בחינם

המנהלת להתחדשות עירונית של עיריית בת-ים מזמינה את תושבי העיר לקבל מענה משפטי לשאלות רבות ומגוונות בתחום ההתחדשות העירונית חינם במגוון נושאים כגון: מה הרוב הדרוש לתמ"א 38 או פינוי בינוי?, מה ההבדל בין תמ"א 2 לפינוי בינוי?, מה יקרה אם יברח היזם באמצע הבניה?, מה התוקף של ההסכם שחתמתי עליו? לשאלות אלו ועוד שאלות נוספות תוכלו לקבל מענה ע"י עורכי דין מקצועיים המתמחים בהתחדשות עירונית. הסיוע ניתן הודות לשיתוף פעולה עם לשכת עורכי הדין של מחוז תל אביב בתיאום מראש וללא עלות.

בנוסף לכך, ייערכו גם הרצאות ע"י טובי אנשי המקצוע, כל אחד בתחומו לתושבי העיר בת-ים.

אירוע להשקת השירות התקיים בשבוע שעבר (15/6) במשרדי המנהלת להתחדשות עירונית בת-ים במעמד ראש העיר, צביקה ברוט, שנתן את ברכתו למהלך:  "אנחנו חונכים היום שירות חדש עבורכם התושבים, כל מי שמתכנן התחדשות עירונית מכל סוג שהיא יכול תמיד להגיע למנהלת ההתחדשות העירונית, והיום אנחנו מוסיפים נדבך  נוסף בשיתוף לשכת עורכי הדין- ייעוץ משפטי בחינם- שילווה אתכם ויעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. עיריית בת-ים בראשותי ממשיכה להוביל את מהפכת השירות לתושבים ולספק להם סל שירותים רחב במגוון תחומים. השירות הוא עוד כלי לתת בידי תושבי העיר להתמודד נכון וטוב יותר עם תהליכי ההתחדשות.

אני רוצה להודות לעובדי המנהלת להתחדשות עירונית וללשכת עורכי הדין של מחוז ת"א על ההירתמות המלאה במיזם והובלתו. מדובר בבשורה עבור תושבי בת ים הזקוקים לסיוע הזה.  נמשיך גם בעתיד לשפר ולייעל את השירות לתושבים."

עומר זיו ראש מנהלת להתחדשות עירונית הוסיף: "אני שמח על שיתוף הפעולה החשוב במיזם הזה לראש העיר וללשכת עורכי הדין, אתם התושבים מוזמנים אלינו לקבל את ההכשרה והייעוץ הטוב ביותר"

עו"ד עמית בכר, יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין: "פרויקט ההתנדבות של מנהלת התחדשות עירונית בת-ים ועיריית בת ים, בשיתוף מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, הוא פרויקט קהילתי חשוב מאין כמותו, המאפשר קשר ישיר בין אזרחים לעולם המשפטי שיכול לעיתים להיות מאיים ומבלבל. אנו שמחים להיות חלק מהנגשת עולם המשפט ולסייע בהפחתת חששות אלו.

מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין רואה חשיבות בכך שהציבור יפגוש את עורכי הדין המעוניינים – בשמחה ואהבה – להתנדב בקהילה, ומביאים עמם את ארגז הכלים המקצועי והערכי שלהם. אנו סבורים שעורכי הדין שישתתפו בפרויקט זה יידעו לספק את הסיוע הנדרש, המענה האנושי ויוכלו לסייע לתושבים שיראו בכך צורך."

לתיאום מפגש ולפרטים נוספים ניתן לפנות למינהלת להתחדשות עירונית בת-ים 076-5333880

[email protected]

 

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
סנשיין - בית קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים