סיירת קורונה העירונית

אהבתם? שתפו...

כ-200 בנות ובני נוער בשנת שירות וחברי מכינות קדם צבאיות הצטרפו לסיירת קורונה העירונית להגברת מאמצי הסברה בקרב התושבים

בת-ים נלחמת בקורונה: בצל משבר הקורונה והעליה בתחלואה הוקמה בעיר "'סיירת קורונה" על ידי בני נוער המסייעים בהתנדבות. מטרת הקמת הסיירת לסייע בהסברה ולהגביר את המודעות למלחמה נגד הנגיף שכוללת שמירה על הנחיות משרד הבריאות – הקפדה על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה.

במסגרת פעולתם ברחבי העיר בני הנוער מחלקים בעיר – במרכזים מסחריים ובמקומות ציבוריים – חומרי הסברה על הנגיף, מסכות, ועוד. בנוסף, תודרכו באופן יצירת שיח מקרב ומכיל עם הציבורים השונים בעיר הפוקדים את מרכזי הקניות ובשכונות.

סיירת קורונה – סיירת קורונה עירונית המורכבת מבני נוער מתנועות והארגונים בעיר והצוות הצעיר (שינשינים, מכיניסטים, בנות שירות ועוד) יצאו עד כה פעמיים ביום בשבוע וחצי האחרונים – ארבעה צוותים של בין 4-5 מתנדבים באזורים שונים בעיר על מנת לסייר ברחבי העיר ולהעלות מודעות בקרב התושבים על חבישת מסכה ושמירה על ההנחיות.(טיילת, קניון, רחוב בלפור-גן העיר, מצבה). סה"כ עד היום יצאו כ-200 מתנדבים, בני נוער, ש"ש וחברי מכינת נחל עוז.

זוהי אינה הפעם הראשונה שהעירייה נוקטת בצעדי הסברה על מנת למגר את העלייה בתחלואה בעיר. כבר עם פרוץ הנגיף  החליטו בעיריית בת-ים לגייס עובדים תפקידים שפחות נחוצים כמו עובדי מוסדות החינוך להתגייס למאמצי ההסברה, ולצאת בקמפיין הסברה שנועד להבהיר לכל תושבי העיר כי הנגיף עדיין מסוכן ויש להקפיד על שמירת הנחיות ומגבלות משרד הבריאות.

ראש העיר, צביקה ברוט: "בזמן שאנחנו נמצאים בבית בסגר, מסתובבים בינינו בעיר עשרות רבות של מכיניסטים שהבאנו לבת-ים מכל רחבי הארץ על מנת לסייע במאמצי ההסברה, במשלוחי אוכל ותרופות לקשישים, בהקמת סוכות, ותמיכה לילדים הזקוקים לכך. קפצתי אל אולם הספורט שבו הם ישנים, כדי לפנק אותם בפיצות ולהודות להם אישית."

תמונות: מחלקת נוער עיריית בת-ים

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים