סיעת "בת ים אחת" של אלי יריב, מודיעה על תמיכה בצביקה ברוט לקדנציה נוספת בראשות העיר

אהבתם? שתפו...

אלי יריב הודיע: תומך בברוט בבחירות

עשרה חודשים לפני הבחירות, אומר מחזיק תיק החינוך והתרבות: ״העיר עוברת מהפכה, ברוט מנהיג במקצועיות, חכמה ויושר״

ראש העיר צביקה ברוט ממשיך להתחזק: ממלא מקומו אלי יריב, ראש סיעת בת-ים אחת, הודיע בסוף השבוע על תמיכתו בברוט גם בבחירות הגאות שייערכו בסוף השנה.

המשמעות: ברוט, שזכה בסקרים האחרונים שפורסמו לתמיכה של קרוב ל-70 אחוזים, מקבל חיזוק נוסף מהשותף הבכיר שלו. כעת צפויים להיחתם בקרוב הסכמים נוספים, זאת לאחר שמפלגת ישראל ביתנו כבר חתמה עם ברוט והצטרפה לקואליציה בראשותו לפני כמה חודשים.

יריב הוא חבר המועצה הותיק ביותר במועצת העיר, ובבחירות האחרונות זכה בארבעה מנדטים. הוא משמש כמחזיק תיק החינוך והתרבות, ויחד עם ברוט הובילו ביחד את המהפכה בחינוך ובתרבות שכללה את ההישג הגדול ביותר אי פעם באחוזי הבגרויות – 90.6 אחוזי הצלחה – וכן את פסטיבל האהבה הראשון שהיה בקיץ, ואת פסטיבל המזרקות בו ביקרו 100 אלף איש מכל רחבי הארץ.

בנוסף, יריב היה שותף מלא למאמצים של ברוט במלחמה בשחיתות, בחיסול הגירעון, ובהליכתה של בת-ים מעיר גרעונית לעיר מאוזנת וללא חובות.

כעת מובילה הנהלת העיר, בראשות ברוט ויריב, השקעה מאסיבית בפיתוח פארקים, גינות, החלפת מדרכות, וגם מקימים סיירת ביטחון אישי במימון העיריה. לזכותו של ברוט עומדת גם הורדת הארנונה כפי שהתחייב, וכן פרויקט חוג חינם לכל ילד שהבטיח וקיים לראשונה בישראל.

ברוט עצמו פרסם פוסט בו הודה ליריב על החברות, השותפות והאמון, וכתב כי ״כולנו ביחד נמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך את המהפכה בבת-ים, ולוודא שהעיר לעולם לא תחזור לאחור. עבודה רבה עוד לפנינו ונעשה אותה במקצועיות, בשיקול דעת, בשקיפות וניקיון כפיים״

 

 

# אלי יריב #
תושבות ותושבי בת-ים,

לאורך כל שנות פעילותי דבר אחד עמד, עומד ויעמוד גם בעתיד מול עיני – טובת העיר והתושבים.

מאז מערכת הבחירות הקודמת ועם כניסתי לקואליציה, הצלחנו לעמוד במשימה, כשאנו מביאים לבת ים הישיגים אדירים ומצעידים את העיר קדימה, בכל התחומים.

אחרי יותר מארבע שנים של שותפות מוצלחת עם ראש העיר צביקה ברוט, אני בטוח שהעיר בדרך הנכונה ולכן החלטתי כי נכון להמשיך בה, בכל הכח, למענכם.

אני שמח להודיע על תמיכתי ותמיכת סיעת "בת ים אחת" בראש העיר צביקה ברוט לקדנציה נוספת בראשות העיר.

צביקה ואני חתמנו על הסכם שותפות גם לקדנציה הבאה אשר יבטיח את המשך הרוח החדשה, האמיצה והפורצת דרך שמנשבת בעיר בשנים האחרונות.

המטרה שלנו היא אחת: להמשיך להביא הישגים נוספים לעיר ולתושביה, וב״ה ההסכם החדש יסייע בעדנו להגדיל ולעשות.

בארבע השנים האחרונות, צביקה הוכיח שהוא ראוי לאמון הציבור, הנהיג אותה בחכמה, במקצועיות ובאחריות. יחד הוכחנו כי בכוחות משותפים ניתן להוביל את העיר ולהביא למהפכה של ממש שממצבת את בת ים כעיר מובילה בישראל.

בעוד עשרה חודשים, ביום הבחירות לרשויות המקומיות, נוכל כולנו להבטיח את המשך ההמראה הבטוחה של בת ים. את המשך הניהול אחראי שהוציא את העיר מגירעון תקציבי עצום שהותירו הנהלות העיר הקודמות, המשך המהפכות בכל התחומים, והכל בעזרת האהבה העצומה שיש לנו לעיר, שאף אחד לא יכול לפספס.

כעת בבחירות הקרובות בת-ים מאוחדת סביב מועמד אחד לראשות העיר שכולנו אוהבים ומעריכים: צביקה ברוט.

אני מתחייב שביחד נמשיך לעבוד קשה עבורכם, מסביב לשעון, ולא ניתן לעולם להחזיר את בת-ים לאחור. בת-ים התעוררה, ואנו נדאג להמשיך את התנופה בעזרת ניהול מקצועי, שקיפות ונקיון כפיים.
כמובן שעבודה רבה עוד לפנינו, ונמשיך בה בזכות האהבה שלכם.
תודה לכם.

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים