סיפור אבסורדי בחניון חוף תאיו בבת-ים

אהבתם? שתפו...

# ekaterina otsheinik #
סיפור אבסורדי בחניון חוף תאיו בבת-ים.
כידוע מחיר כניסה לחניון 30 שקל לתושב זר, 20 שקל לתושב בת-ים וחינם לרכב נכה בתנאי שהנכה נוכח ברכב.
חשבתם שנכה באמת יכול להיכנס? אז חשבתם.

שומר בכניסה לחניון מקפיד לבדוק כל רכב, להכריז על סוג חניה במכשיר קשר לאדם שנמצא בחניון, לקחת תשלום ולהגיד לכם איפה בדיוק החניה שלכם.

חלקינו יודעים חוף תאיו מונגש במיוחד לנכים, וזה החוף היחיד שניתן לגשת אליו ללא ירידות תלולות. בחוף מוצב סכך שמש עם רצפת בטון ושביל כמעט עד המים. וברור כי אין מחלוקת שזה מקום היחידי שנכה תושב בית-ים יכול להגיע ולהנות מהים.

היגיוני יהיה להגיד שרוב המבקרים של החוף בשעות הבוקר המוקדמות הם נכים. כמות חניות לנכים בחוף היא מוקבלת ועפ"י דברי שומר בחניון עומדת עפ"י דרישות החוק לכמות חניות מינימלי.

יום שבת, שעה 8:15 בבוקר. 6 חניות נכים תפוסות, שאר מקומות החניה תפוסה כ-10 אחוז, במילים אחרות חניון ריק. שומר בכניסה מסרב להכניס רכב נכה לתת לו להחנות בחניה רגילה, כי לטענתו הוא משלם ארנונה ואין לו כסף. כביש גישה לחוף מסומן כחול לבן ואין חניה פנויה.

משמעות של הארוע, נכה צריך לעלות לחניון משני (על הצוק) ולרדת משם ברגל, אפשרות נוספת זה לנסוע כ-קילומטר לכיוון קולוני ביץ ולחפש חניה שם.

זה לא הגיוני שחוף שמונגש במיוחד לנכים, יכול לקבל רק 6 נכים ולא יותר!! אם לשומר בכניסה אין כסף לשלם ארנונה אז לנכים. כניסה בתשלום.

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סייקו - סושי
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
סייקו - סושי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים