סמכויות תיק הקהילה יועברו למשנה לראש העיר, עו"ד אנסטסיה סהר

אהבתם? שתפו...

רגע לאחר פתיחת שנת הלימודים, נערכים בעירייה לשדרג את פעילות חטיבת קהילה: הנהלת העיר הודיעה כי סמכויות תיק הקהילה יועברו לידיה של המשנה לראש העיר, עו"ד אנסטסיה סהר

 

עו"ד אנסטסיה סהר, אשר שימשה עד כה כמחזיקת תיק הקליטה, למחזיקת התיק, הנחשב לפורץ דרך וחדשני ואשר נועד בשנים האחרונות לחבר בין העיריה לבין הקהילות השונות בעיר, באמצעות פעילויות במגוון נושאים.

סהר, אשר זכתה לשדרוג לתיק היוקרתי הכולל קשר אינטנסיבי עם התושבים, נחשבת לחברת מועצה מוערכת ומקצועית, אשר הובילה שינויים רבים והביאה להצלחות מקצועיות רבות בשנים האחרונות. היא חברה בסיעתו של ראש העיר צביקה ברוט, וצפויה להוביל את פעילות חטיבת קהילה יחד עם ראש העיר וסגנו, יהודה הרוש, אשר היה גם היוזם של חלוקת העיר לרובעים יחד עם ברוט.

ראש העיר ברוט ברך על מהלך ואמר כי "אנחנו ממשיכים לפעול כל הזמן כדי לשפר את הקשר עם התושבים, ובעיקר להראות שהעירייה שייכת לכולם, והיא בית אמיתי לכל תושב. העיריה לא צריכה להיות רק גוף טכני שמספק שירותים, אלא גוף קהילתי שמחבר בין אנשים ובין קהילות. אני בטוח שההצטרפות של אנסטסיה כמחזיקת התיק תהווה תוספת כוח חזקה במיוחד, ויחד עם צוות חטיבת קהילה בעירייה הם יובילו את הקשר עם התושבים לשיאים חדשים".

סגן ראש העיר יהודה הרוש, שהקים יחד עם ברוט את החטיבה בשנתיים האחרונות, אמר כי "חטיבת קהילה הפכה לשם דבר ורשויות מקומיות רבות מגיעות לבת-ים לבדוק איך זה עובד. אנחנו פוגשים את התושבים באירועים בשכונות, במפגשים קהילתיים, ואפילו בטיולים משותפים בימי חופשה וחג. זה לא קיים בערים אחרות. אני בטוח שהעבודה המשותפת עם אנסטסיה רק תוסיף עוד יותר עוצמה למהלך החשוב הזה".

עו"ד סהר אמרה כי "אני גאה על ההישגים שעשינו בשנים האחרונות למען ציבור העולים בעיר, וכעת שמחה על ההזדמנות לעבור ולפעול למען תושבי העיר ברמה רחבה ומקיפה אף יותר. אני מודה על האמון לראש העיר ולסגנו יהודה הרוש, ובטוחה שיחד נצליח לרתום קהילות נוספות ותושבים נוספים יחד לתוך משפחת חטיבת קהילה בעיר שלנו".

המינוי החדש ייכנס לתוקף מיד לאחר מועצת העיר הקרובה, שם צפוי ראש העיר להודיע על המינוי.

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים