סמנכ״ל התפעול בעירייה הודיע על רצונו לפרוש מהתפקיד

אהבתם? שתפו...

סמנכ״ל התפעול בעירית בת-ים ולשעבר מנכ״ל העיריה, אפרים מזרחי, הודיע בימים האחרונים לראש העיר צביקה ברוט על רצונו לפרוש מהתפקיד.

מזרחי (65), מוותיקי העובדים בעיריה, ימשיך בתפקידו עד תום המכרז והחפיפה של מחליפו.

מזרחי החל את דרכו בעיריה לפני כ-45 שנים, כפקח באגף הפיקוח העירוני. עם השנים הוא התקדם בתפקידי ניהול שונים, עד שהגיע לתפקיד סמנכ״ל שפ״ע ותפעול.

בשנת 2017 מונה למנכ״ל העיריה, ולאחר בחירתו של ראש העיר החדש צביקה ברוט חזר לשמש סמנכ״ל  התפעול.

מזרחי אמר השבוע כי ״עירית בת-ים הפכה עבורי לבית, לאחר שהעברתי בה את כל חיי המקצועיים. אני אוהב את העיר ואת עובדי העיריה המסורים, שעושים לילות כימים למען תושבי העיר וראויים לכל שבח על כך. אני מודה להנהלת העיר על שיתוף הפעולה ועל האמון שנתנו בי, ומבטיח לעמוד לצידם גם בעתיד לטובת העיר והתושבים הנפלאים שלנו״.

ברוט שיבח את מזרחי ואמר כי ״אפרים שימש למעלה מארבעה עשורים במגוון תפקידים ועשה זאת במקצועיות ומתוך אהבת העיר. אנו מוקירים לו תודה גדולה על שירותו למען הציבור, ואין ספק שהוא ימשיך לפעול לצידנו למען בת-ים גם בעתיד. הוא הפך לחלק ממשפחת עובדי העיריה, ולאחד הצירים הכי מרכזיים בה״.

מנכ״לית העיריה יודפת אפק ארזי אמרה כי ״אפרים שירת את הציבור בעיר במשך שנים ארוכות ומגיע לו תודה על כך. אנו מעריכים גם את כוונתו להמשיך ולהעמיד את שירותיו לטובת העיר גם בהמשך עד לתחילת עבודתו של מחליפו״.

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים