עבודות תחזוקה ושדרוג לקראת מזג האוויר הסוער

אהבתם? שתפו...

החל מיום מהערב  צפוי לפקוד את עירנו מזג האויר חריג המלווה ברוחות חזקות וגשמים; בעירייה נערכים לתת מענה בכל שעה לכל תרחיש שיווצר בשטחה;

צוותי עיריית בת ים מבצעים עבודות תחזוקה ושדרוג לקראת סופשבוע הקרוב למניעת מפגעים והצפות

על פי התחזיות צפויה לפקוד את הארץ מערכת מזג אויר סוערת מהרגיל בימים הקרובים.  צוותי עיריית בת-ים שוקדים על פעולות היערכות למניעת מפגעים סביבתיים והצפות.

עם קבלת ההתראה על מזג האוויר החריג מבצעים צוותי העירייה בדיקת ניקיון של כל פתחי הניקוז והקולטנים על מנת לאפשר זרימה ישירה של מי גשמים למניעת הצפות, תוך שימת דגש על רחובות הממוקמים במפלסים נמוכים המועדים להצפה. צוותי תאגיד מי בת ים העמידו צוות כונן וביובית במוכנות בעיר לימים הקרובים. בנוסף, אגף הנדסה הוציא הנחייה לכלל אתרי הבנייה (תמ"א והפרויקטים) לבצע היערכות לחורף באתרי הבניה בעיר עם מתן תשומת לב  לעגורנים וחיזוק איסכוריות ופיגומים.

במקביל פועלת מחלקת הגינון, בשיתוף חברת החשמל, לגיזום עצים במרחב הציבורי, ובעיקר הסרת ענפים הנמצאים בקרבת קווי מתח וחוטי חשמל. החל ממחר יפסק הגיזום בעיר עד אחרי הגשמים/רוחות כדי לאפשר למנופים לאסוף את כל הגזם כולל חברת חשמל. כמו כן, נבדקים עמודי התאורה ומערכות הרמזורים ומבוצע חיזוק על פי צורך למתקנים בגינות ברחבי העיר.

לבטיחות מירבית במזג אויר חריג, התושבים מתבקשים לפעול לניקוי מרזבים וגגות והסדרת הניקוז, הסרת אנטנות שאינן בשימוש, חיזוק דודי שמש, לוחות גג ואלמנטים רופפים אשר עלולים להתנתק כתוצאה ממשבי רוח עזים ולהסב נזקים, ובהם אדניות ועציצים שאינם מקובעים.  תושבים המוציאים גזם בימי הסערה מתבקשים במקום להוציא את הגזם בתפזורת, להוציא בשקים קשורים כדי למנוע סתימת פתחי ניקוז. בנוסף, התושבים נדרשים להימנע מהגעה לקו החוף עקב רוחות עזות וגלים גבוהים, דבר המהווה סכנה חמורה.

כן יש לבדוק את בטיחות מערכות החשמל ולהכין את הגגות למניעת דליפות, לבדוק את התריסים והחלונות מבחינת איטום וחיזוק ולהצטייד בתאורת חירום ובמים. על ועדי הבתים לדאוג לגיזום ענפים רופפים. במידה של קרבת העצים לקווי מתח עיליים יש לפנות לחברת החשמל. על בעלי העסקים לדאוג לחיזוק השלטים ולהסרת שלטים רופפים שעלולים להתנתק ממקומם בעת הסערה ולגרום לנזקים. בנוסף, בשעת סופה חל איסור הגעה לקו החוף עקב רוחות עזות וגלים גבוהים.

המוקד העירוני וצוותים בשטח תוגברו לקראת הסופה, ואנו מזמינים את התושבים לפנות למנהלי הרובעים והמוקד בכל פניה ושאלה.

תמונות ארכיון מסופה קודמת

 

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים