עדכוני הערכת מצב עם גורמי החירום בעיר ונציגי פיקוד העורף

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט # עדכון 12.5.22

1. סיימתי לפני זמן קצר הערכת מצב עם גורמי החירום בעיר ונציגי פיקוד העורף. המערכה כידוע טרם הסתיימה, ואנו מעריכים שאזעקות נוספות ייתכנו גם במהלך השבת.

2. כלל המקלטים הציבוריים בעיר פתוחים, ובעת אזעקה יש להישמע להנחיות פיקוד העורף.

3. מתפללים המגיעים בשבת לבתי הכנסת חייבים לוודא שהם יודעים מהו המרחב המוגן שאליו עליהם להיכנס בשעת אזעקה.

4. אני מזכיר שכל השוהים במרחב הפתוח, כולל חופי הים, חייבים בעת אזעקה לשכב על הרצפה ולהגן בעזרת הידיים על הראש, אם אין בסמוך מרחב מוגן.

5. בת-ים מוגנת על ידי כיפת ברזל, אך גם יירוטים עלולים להביא לנפילת רסיסים כמה דקות לאחר האזעקה. לכן אנא הישארו במרחב המוגן 10 דקות נוספות לאחר תום האזעקה.

6. בנוסף – שימו לב – פתחנו בשל המצב קו חם להורים – התייעצות ותמיכה של השירות הפסיכולוגי החינוכי. אל תהססו לפנות ולשאול כל שאלה: 03-5556433

7. נקיים הערכות מצב נוספות לאורך השבת, ונעדכן בכל התפתחות. אנו ערוכים להתמודד עם כל תרחיש ברמה הגבוהה ביותר.

8. עדכון בנוגע לפעילות מערכת החינוך בשבוע הבא יימסר במוצ״ש.

אני מאחל שבת שקטה לכולם,
וברכת הצלחה ללוחמי צה״ל וכוחות הביטחון במשימתם החשובה לשמור על אזרחי מדינת ישראל. 🇮🇱

 

————————

11.5.22

בתום הערכת מצב שקיימו ראשי הערים של בת-ים – צביקה ברוט, ראשון וחולון, הם החליטו לקיים מחר את הלימודים בערים כסדרם וזאת במידה ולא תהיה הערכה אחרת או התפתחויות נוספות במהלך הלילה.

עם זאת, במקרים נקודתיים מנהלות בתי הספר יוכלו לקבל החלטה על לימודים משולבים בלימוד מרחוק לטובת ילדים שהוריהם יעדיפו להשאירם בבית.

ראשי הערים המייצגים כ-650 אלף תושבים, אמרו כי ״אנו מקיימים דיונים מסביב לשעון עם פיקוד העורף וגורמי הביטחון, ונכון לעכשיו הדבר הנכון ביותר הוא לשמור על השגרה ולא לייצר פאניקה מיותרת. עם זאת, אנו נעקוב אחר ההתפתחויות במהלך הלילה ונעדכן אם יחול שינוי כלשהו״.

לדבריהם, ״אנו ערוכים מצידנו ברמה הגבוהה ביותר להתמודד עם כל תרחיש, וקוראים לציבור להמשיך בשגרה תוך הקפדה יתרה על הנחיות פיקוד העורף. בכל בעיה המוקדים העירוניים עומדים לרשות התושבים מסביב לשעון״.

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים