עדכוני קורונה חשובים בחינוך והמסחר בבת ים

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט #
כמה עדכוני קורונה חשובים:

א. כמו בכל הערים הגדולות, שעדיין מוגדרות כאדומות או כתומות, גם אצלנו עדיין אין בימים הקרובים לימודים. מתווה מעודכן לשבוע הבא מתגבש כעת בשיתוף פעולה של חמ"ל הקורונה העירוני ומשרדי הבריאות והחינוך, ובתיאום עם הערים השכנות שלנו.

ב. הודעתי הערב להנהלת קניון בת-ים, שלא נוכל לתמוך בפתיחתו בשלב זה. אנו ממתינים לקבל מהנהלת הקניון מתווה שיאפשר כניסה של מחוסנים בלבד לקניון, ואז נשקול זאת מחדש. חייבים להחזיר את המסחר לפעילות כמה שיותר מהר, אך מבלי לפגוע בבריאות התושבים.

ג. כפי שפרסמנו אתמול בדף @עיריית בת ים, כמות חולי הקורונה הצעירים הולכת וגדלה באופן מטריד. אנא נצלו את השבוע הקרוב כדי להתחסן בדחיפות, והישארו בבית כדי לעצור את העלייה החדה בכמות הנדבקים.

חיסונים + שמירה על ההנחיות = חזרה מהירה לשגרה.
זו הנוסחה, ואין קיצורי דרך. עשינו את זה בשני הגלים הקודמים, ויחד נעשה זאת גם הפעם.

 

# אלי יריב #

עיריית בת ים: מתוה הלימודים שהחליט משרד החינוך ידחה עד שנקבל תשובות לכל הבעיות שהעלינו.

בתום התייעצות שקיימתי עם ראש העירייה צביקה ברוט החלטנו שיש לדחות את המתווה שקבע משרד החינוך לחזרה ללימודים בבת-ים.
המתווה קובע שניתן לקיים מפגשים בשטח פתוח בקבוצה של 9 ילדים ומורה. מדובר במתווה מנותק מהמציאות שמעלה בעיות רבות ולא ניתן ליישום.
שאלנו מה יעשו 20 ילדים מהכיתה או מהגן שלא הוזמנו לבית הספר או לגן? או מה יקרה אם ביום ראשון מסתמן מזג אוויר גשום והלימודים בחוץ לא יוכלו להתקיים?
חלפה שנה מאז נכנסה הקורונה לחיינו ושיבשה אותם לחלוטין. שנה שבה למעלה מ- 2 מיליון תלמידים יושבים בבית בוהים במסכים והולכים לאיבוד. שנה שבה ההורים מתוסכלים בסידורים שונים ומתקשים להתמודד.
משרד החינוך נכשל בכל מהמורה והחמיץ כל הזדמנות להחזיר את התלמידים ללימודים בצורה נורמטיבית.
בכל מתווה שפרסם משרד החינוך ברגע האחרון, הן בסגר הראשון, השני והשלישי, היה בלגן וכאוס והוא הוכיח פעם אחר פעם עד כמה הם מנותקים לחלוטין מהשטח, מהילדים, מההורים, מהמורים, מהמנהלים ובוודאי מהרשויות המקומיות.

הרשויות המקומיות הם אלו שמכירים את הצרכים והתנאים הכל כך שונים בין רשות לרשות, לכן כמו שידענו לקבל לא פעם החלטות שונות לעמדת הממשלה, כך גם הפעם לא נקבל את מתווה חזרת מערכת החינוך עד אשר נקבל תשובות ופתרונות ברורים שלא יקשו עוד יותר על הורים וילדים בשעת משבר.

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים