"עושים שמח בעסקים"

אהבתם? שתפו...

"עושים שמח בעסקים"
איך אומרים 'בת-ים' בפנטומימה 👋?
אתם מוזמנים לבוא לכיכר המצבה או למרכז המסחרי ברחוב בלפור ביום חמישי (10.9), ובחמישי הבא (17.9) ולשאול את אמני הפנטומימה 🤐
המופעים ייערכו בשעות 17:00-19:00 ויכללו גם נגני רחוב וליצנים 🤡
והיי, אנחנו מקווים שהם יענו לכם 🤪

פרסומת

קניון בת ים - ביג

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

דרושים - צהרונים
קניון בת ים - ביג

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
דונה
עגלת קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים