בת-ים חסמה את הכניסות לחופי הרחצה במחסומים

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים חסמה את הכניסות לחופי הרחצה במחסומים; 

 מתקני הספורט והפארקים גודרו בסרטי סימון

צביקה ברוט, ראש העיר: "אנו ערוכים ברמה הגבוהה לכל תרחיש, אך אנו חייבים את שיתוף הפעולה של הציבור. אלו הנחיות מצילות חיים. אנו נוקטים בכל האמצעים שברשותנו כדי לנהל את האירוע בצורה מיטבית, אך לא נצליח לנצח את הנגיף אם לא נקפיד כולנו על הנחיות, ונשאר בבית. זה פיקוח נפש של ממש – רק כך נצליח לעבור את זה בשלום."

עיריית בת ים ממשיכים באכיפת ההנחיות של משרד הבריאות. על מנת למנוע ירידה לחופים נחסמה היום הגישה לחופי הרחצה והוצב שילוט בהתאם. גם הגנים ובהם מתקני השעשועים והכושר גודרו.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות נאסרה כבר בשבוע שעבר היציאה לפארקים ולקניונים, אולם חלק לא מבוטל מהציבור ראה בהנחיות אלו בגדר המלצה ובסוף השבוע שאזרחים פקדו את חופי הים והפארקים ברחבי הארץ בכלל ובעיר בת-ים בפרט.

עיירת בת ים  חוזרת ומדגישה את חשיבות מילוי הנחיות משרד הבריאות. מדובר בהנחיות מצילות חיים.  על תושבי העיר להשמר ולהשאר בבתים, לשמור והישמע להנחיות משרד הבריאות הכוללות את הדברים הבאים:

אין לצאת מהבית, למעט במצבים המחייבים זאת (עבודה בהתאם למגבלות ולתקנות, הצטיידות במזון, תרופות, שירותים רפואיים ושירותים חיוניים אחרים).

אין לצאת מהבית לפארקים, לגינות משחקים, לחוף הים, לבריכה, לספריות, למוזאונים, לשמורות טבע וגנים או למרחבים ציבוריים אחרים.

ניתן לצאת בקרבת הבית עם ילדים במסגרת המשפחה בלבד או עם בעל חיים (באופן בודד).

אין לקיים חוגים כלל, גם לא במספר מינימאלי של משתתפים, ובכלל זה חוגי ספורט וחדרי כושר. כלל זה חל גם על חוגים המתקיימים במסגרת ציבורית וגם במסגרות פרטיות.

יש לשמור על קשרים חברתיים באמצעי תקשורת מרחוק ולהימנע מאירוח של חברים ובני משפחה שאינם מתגוררים בבית

משרד הבריאות מפרסם ומעדכן באופן שוטף את הנחיות ההתנהגות לציבור בשגרה החדשה בלינק הבא

https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/guidelines//

צביקה ברוט, ראש העיר: "רבים מתושבי העיר שלנו נמצאים בסיכון גבוה יותר מהממוצע, בשל גילם המבוגר. אני דורש מתושבי העיר להמשיך להקפיד הנחיות משרד הבריאות, ולא לצאת מהבית שלא לצורך. אנו ערוכים ברמה הגבוהה לכל תרחיש, אך אנו חייבים את שיתוף הפעולה של הציבור. אלו הנחיות מצילות חיים. אנו נוקטים בכל האמצעים שברשותנו כדי לנהל את האירוע בצורה מיטבית, אך לא נצליח לנצח את הנגיף אם לא נקפיד כולנו על הנחיות, ונשאר בבית. זה פיקוח נפש של ממש – רק כך נצליח לעבור את זה בשלום."

תמונות: דוברות

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
סופר דוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים