עמותת "עת לעשות" לעידוד התנדבות עם ילדים עם צרכים מיוחדים פותחת סניף חדש בעיר

אהבתם? שתפו...

עמותת "עת לעשות" לעידוד בני נוער להתנדבות עם ילדים עם צרכים מיוחדים פותחת סניף חדש בעיר בת-ים

 

עמותת "עת לעשות" פותחת סניף חדש בעיר, מדובר בסניף הרביעי בארץ. "עת לעשות" מעודדת בני נוער להתנדבות עם ילדים עם צרכים מיוחדים ברחבי הארץ ונותנת מעטפת תומכת ומענה הוליסטי לבני משפחותיהם מבחינה רגשית וכלכלית.

העמותה מפעילה מערך התנדבות של כ-500 בני נוער, המלווים בקביעות כ-300 ילדים מיוחדים במגוון פעילויות אחר הצהריים, שבתות וחגים. בנוסף, כחלק מפעילת העמותה כל ילד מיוחד מקבל חונך אישי המסייע לו להתקדם ומעצים אותו בתוך משפחתו ובחברה הכללית.

באירוע שנערך אמש, יום שלישי, ה-10.01.2023, בטרמינל לעיצוב נכחו ראש העיר צביקה ברוט, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השפ"ע והקהילה יהודה הרוש, חברת המועצה ומחזיקה תיק החינוך המיוחד טל אסייג והרב יוסי מונק מנכ"ל העמותה "עת לעשות".

הסניף בבת-ים על כל פעילותיו ייפתח בשלבים ; כבר עכשיו המשחקייה של העמותה פעילה, וניתן להגיע בתיאום מראש למתנ"ס גאולים ולהנות משעתיים בליווי חונך צמוד.

השלב הבא הוא שהעמותה תצוות לכל הילדים חונכים אשר יגיעו פעם בשבוע לביתם לפעילות משותפת קבועה. בהמשך יפתחו גם הפעילויות הבאות: שבת פעם בחודש במסגרתה הילדים מתארחים אצל משפחות ברחבי הארץ אשר ביתם מותאם לכל צרכי הילד המיוחד, טיולים של ארבעה ימים במוקדים שונים בארץ, קייטנת חופש גדול ומחנה קיץ.

טל אסייג, חברת המועצה ומחזיקת תיק החינוך המיוחד ברכה והוסיפה: "אני מברכת את עמותת "עת לעשות" על פתיחת הסניף בבת-ים, מעולם לא היה דבר כזה בעיר. כאמא לילדה מיוחדת אני זכאית מטעם הרווחה לחונך לבתי פעמיים בשבוע, אבל בשל מצוקת החונכים בכל הארץ, אין לה שום ליווי כזה, העמותה באה ופותרת את זה ויותר מכך- היא מעניקה לה מסגרת, כלים ותמיכה".

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים