פעוטה ננעלה ברכב בבת ים – מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום

אהבתם? שתפו...

פעוטה ננעלה בשגגה ברכב בבת ים לעיני אמהּ, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום 🙏

הבוקר (רביעי) בשעה 7:39, קיבל מוקדן ידידים מישל כהן קריאה אודות פעוטה כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב הדקל בבת ים.

רות שירה יעקבי, רכזת מתנדבות בת ים-חולון, אביעד נהרי, שרון קמחגי ואייל מרציאנו, מתנדבי הסניף, הגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

*אביעד מספר:* ״בדיוק כשהורדתי את הילדים שלי במסגרות הלימוד, קיבלתי קריאה בקבוצת החירום. יצאתי מיד למקום האירוע, שם חברתי לשרון שכבר החל בפעולות החילוץ. מבירור עם האמא עלה כי היא הגיעה לגן להוריד את הבת וכשיצאה מהרכב ללא המפתח, הוא ננעל אוטומטית כשהפעוטה בפנים. מסביב הייתה המולה של הורים, אך עבדנו רגוע ובמהירות וחילצנו את הפעוטה ללא קושי. סיפוק אדיר לפתוח את היום בעשיית טוב. האמא מחתה את דמעותיה והודתה לנו מקרב לב.״

*אייל מוסיף:* ״הדרך לרכב הנעול הייתה פקוקה כמו בכל בוקר. הגעתי למקום ראשון, ומרחוק ראיתי את שרון מסמן לי מקצה הרחוב כשהוא עומד בפקק. רצתי אליו והחלפתי אותו בנהיגה, בעוד הוא רץ רגלית למקום ומתחיל בפעולות החילוץ. כשהגעתי למקום חברתי אליו יחד עם שאר המתנדבים והצלחנו בתוך זמן קצר לפתוח את הרכב. הייתה זו עבודת צוות משותפת, יעילה ומפרגנת״.

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
קריוטוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים