פקחי בת-ים עברו הכשרה מקצועית לחילוץ ילדים מרכב נעול

אהבתם? שתפו...

לקראת הקיץ: פקחי עיריית בת-ים עברו הכשרה מקצועית לחילוץ ילדים מרכב נעול על ידי ארגון ידידים
בתקופה האחרונה אנו עדים לעליה במספר המקרים בהם ילדים קטנים ננעלים ברכב, לרוב לעיני הוריהם, וזאת כתוצאה ממנגנוני נעילה אוטומטיים המותקנים ברכבים החדשים. הדבר מהווה סכנת חיים, ועל כן חשוב שהחילוץ יהיה מהיר ומקצועי, ובצורה בטוחה.

ארגון "ידידים – סיוע בדרכים" מגיש עזרה (שאינה רפואית) בדרכים ובבתים במהלך כל שעות היממה, למעט שבתות ומועדי ישראל. בין היתר מתמחים מתנדבי הארגון בסיוע פתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד ייעודי ומקצועי, וללא גרימת כל נזק לרכב.

השבוע, ביוזמה משותפת של עיריית בת ים וארגון ידידים סניף בת ים הועברה הדרכה מקצועית לאנשי יחידת הפיקוח בנושא סיוע חירום לפתיחת רכב נעול.
היוזמה הועלתה מתוך רצון ואפשרות להשתמש בזמינותם של פקחי הפיקוח העירוני, המסיירים בניידות השיטור ברחבי העיר, וזמינים לתת מענה גם לפניות בנושא ילדים שננעלו ברכב, המתקבלות במוקד ידידים או במוקד העירוני.

ההדרכה התקיימה במתחם אגף הפיקוח, ברחוב חשמונאים בבת-ים, והועברה על ידי מתנדבי ידידים מהסניף המקומי: ליאור לוי – אחראי מתנדבים בסניף, דורון זאדה ואהרון קריכלי. בהדרכה נטלו חלק עשרות פקחי ופקחיות מאגף הפיקוח של העירייה, שקיבלו הדרכה ייעודית ומעשית, שתשמש אותם בסיוע חילוץ ילד מרכב נעול.

מנהל סניף בת ים – חולון בידידים, מוטי עמר, מסביר: "זו יוזמה מבורכת שהיא חלק משיתוף פעולה של הארגון שלנו עם העירייה ועם אגף הפיקוח העירוני. אנו שמחים לשתף את הידע המקצועי ואת הנסיון שצברנו, מתוך רצון שפעולה זו יכולה להציל חיים. ברצוני להודות למנהל האגף מיקי סלוניקו, וסגנו מיקי משיח, על הנכונות וההרתמות ליוזמה. אנשי הפיקוח רכשו ידע מקצועי שבטוחני שיסייע בעת חירום. המטרה היא שבכל ניידת פיקוח עירוני תהיה ערכה ייעודית לפתיחת רכב נעול, שתשמש את הפקחים שעברו הדרכה מקצועית".

מוקד ידידים זמין 24 שעות במספר הטלפון 1230. אומר מוטי: "ראוי שלכל תושב יהיה בנייד את מספרי הטלפון של מוקד ידידים. התושבים מוזמנים ליצור קשר, ומתנדבי הסניף ישמחו לסייע במגוון מקרים, כגון: פנצ'ר, הנעה, שאיבת בנזין או סולר שתודלקו בטעות, חילוץ ממעלית תקועה, משיכת רכב שמתחפר או נתקע בחולות, וכמובן גם חילוץ ילד מרכב נעול".

קרדיט צילום: אגף הדוברות, ארגון ידידים

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עידן 2000
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים