פרויקט להתקנת עיני חתול במעברי החציה בעיר

אהבתם? שתפו...

עוד צעד למען הבטיחות בדרכים

העירייה החלה בפרויקט רחב היקף להתקנת עיני חתול במעברי החציה בעיר

צוותי עיריית בת ים החלו בימים אלו בהתקנת "עיני חתול" במעברי חציה רבים ברחבי העיר. "עיני חתול" הן יחידות תאורה שמוצבות על הכביש לצד מעברי חציה, פסי האטה ושולי הכביש, ומטרתן להאיר ולהסב את תשומת לב הנהגים למעברי חצייה ולהגביר את רמת הבטיחות של הולכי הרגל.

התקנת "עיני החתול", שהחלה בשבוע שעבר בחלקה המערבי של העיר, נעשית בהיקף רחב וכוללת את רובם המכריע של מעברי החצייה. בימים אלה מתרחבת ההתקנה לרחובות בצידה המזרחי של בת ים, כאשר הפרויקט כולו צפוי להסתיים בסוף החודש.

פרויקט התקנת "עיני חתול" הינו נדבך נוסף בפעולות שנוקטת העירייה להגברת הבטיחות בדרכים ברחבי העיר, בדגש על בטיחות הולכי הרגל.

כחלק מפעולות אלו בוצע לאחרונה פרויקט "מדרכות מדברות", במסגרתו קושטו מדרכות הסמוכות למעברי חציה במסרים בטיחותיים במטרה להגביר את ערנותם של הולכי הרגל. כמו כן סימנה העירייה עשרות מתחמי "נשק וסע" המשמשים להורדת תלמידים ולאיסופם.

לצד פעולות אלו מבוצעות עבודות תשתית נרחבות לשדרוג הרחובות והכבישים, שכוללות בין היתר הקמת מעגלי תנועה באזורים בהם נדרש ויסות של התנועה, וכן קרצוף וריבוד הכבישים ויצרית תשתית חדשה ואיכותית לבעלי הרכבים.

מכבי שירותי בריאות

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים