פרויקט שגרירים צעירים של משרד החוץ יוצא לדרך!

אהבתם? שתפו...

פרויקט שגרירים צעירים של משרד החוץ יוצא לדרך!

שר החוץ אלי כהן נפגש היום עם ראש העיר בת-ים צביקה ברוט, כדי להשיק את הפרויקט הייחודי של משרד החוץ שיזם לבני ובנות נוער שיפעל בשירות משרד החוץ ובשיתוף עיריית בת ים, ובמסגרתו ילמדו הצעירים דיפלומטיה אזרחית ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ושיפור תדמיתה בעולם. השגרירים הצעירים ירכשו ידע וניסיון בהסברה, ויעסקו בפרויקטים יצירתיים בפלטפורמות של רשתות חברתיות וניו מדיה וישתלבו במאבק נגד האנטישמיות ושיפור תדמיתה של ישראל בעולם. עוד דיברו השניים על ערים תאומות לעיר בת ים ופרויקט איים מלאכותיים.

שר החוץ אלי כהן: "אני מברך על השקת התוכנית בעיר בת ים ומודה לראש העיר צביקה ברוט על שיתוף הפעולה רב השנים ביננו. בכל תפקידיי הציבוריים הובלתי פרויקטים לקידום ושילוב בני ובנות נוער מהפריפריה החברתית והגאוגרפית לתפקידי מפתח בעולם המודיעין והכלכלה וכעת גם במשרד החוץ. אני מאמין במתן הזדמנות שווה לכל אחד ואחת, ומאמין שבכוחו של הנוער בבת ים להוביל לשינוי בתודעה ובשיח העולמי ולתרום רבות לתדמיתה של ישראל. הכלים שירכשו בתוכנית יסייעו להם בעתיד להשתלב בצמרת הדיפלומטיה המדינית".

ראש העיר בת ים, צביקה ברוט: ״מדובר בפרויקט חשוב ופורץ דרך שיאפשר לנו למצות את הפוטנציאל האדיר של בני הנוער שלנו לא רק על ספסל הלימודים – אלא גם בזירת ההסברה הבינלאומית. אני מודה לשר החוץ אלי כהן על היוזמה החשובה, ועל שבחר בבת-ים להיות בראש החץ של הפרויקט הזה״.

שר החוץ אלי כהן הגיע היום יחד עם צוותו לעיר בת ים להשקה חגיגית של פרויקט "שגרירים צעירים" של משרד החוץ שתופעל ברשויות המקומיות. מדובר בתוכנית ייחודית שיזם השר כהן המיועדת לבני ובנות נוער שתפעל בשירות משרד החוץ ובשיתוף עיריית בת ים ובמסגרתה ילמדו הצעירים דיפלומטיה אזרחית ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ותדמיתה בעולם.
התוכנית נועדה לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ שיפעל בשירות משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית, חוסר המודעות וההבנה לצרכי המדינה ומערך השקרים המופצים ע"י הפלשתינים בעולם. בני ובנות הנוער שישתלבו בפרויקט יובילו תהליכי שינוי תודעה ותדמית בכלים של מדיה חברתית, ברשתות החברתיות, ישתלבו בכנסים דיגיטליים בינלאומיים, בפורומים של שיח ובכל דרך שייזמו לצורך כך, כדי לקדם את מעמדה של ישראל מחד ולשתף בני נוער וצעירים בעולם בסיפורים וחוויות אישיות שיישקפו תמונה אמיתית לגבי החיים במדינת ישראל.
בתוכנית המוצעת יושם דגש על חיים נורמטיביים ושיתוף בשיח לגבי נושאים החשובים לצעירי כל העולם כמו משבר האנרגיה, ספורט ובריאות, תרבות הפנאי, מעמד הנשים, חדשנות, יזמות, מעורבות חברתית ועוד. כל אלו יכולים לפתוח אשנב לפורומים בינלאומיים לנוער, שבהם הנוער הישראלי מקדם יוזמות ומוביל.

התוכנית המיועדת לתלמידי ותלמידות כיתות י'-יב' והיא תופעל כפיילוט לשנתיים, כאשר בשנה הראשונה יופעלו כיתות י' ובשנה לאחר מכן יצורפו כיתות יא' ו-יב'. התלמידים שישתלבו בפרויקט יצוידו בידע וכלים, ינותבו למסגרות עבודה ויסייעו הלכה למעשה למערך הדיפלומטיה הציבורית של מדינת ישראל בעזרת יוזמות ייחודיות. התוכנית תפעל כמענה ליחסי הציבור וההסברה של גורמים רדיקליים, בעלי אידיאולוגיות קיצוניות כנגד מדינת ישראל ואנטישמיות בכלל.

מנכ"ל משרד החוץ, רונן לוי: "אין ספק שבני נוער יכולים להוות כוח משימה יעיל ביותר, שישרת את צרכי משרד החוץ והמדינה ויוכל לייצר וכן להתמודד מול ארגונים שונים בעולם, הפועלים באופן מאסיבי כנגד מדינת ישראל. כל זאת יעשה תוך הפעלת חשיבה מחוץ לקופסה ושימוש ברשתות החברתיות באופן מושכל".

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים