צוותי הניקיון במבצע ניקיון מוגבר לכבוד חג הפסח

אהבתם? שתפו...

צוותי הניקיון של עיריית בת-ים במבצע ניקיון מוגבר לכבוד חג הפסח;

בין התאריכים הבאים 2.4-19.4  תיאסר הוצאת פסולת כבדה, גזם וגרוטאות לרחוב

ראש העיר, צביקה ברוט: "לצד ניהול  מצב החירום בעיר ברמת מוכנות גבוהה, העיריה ממשיכה לשמור גם על שגרת החיים בתקופה לא שגרתית זו. אנו עושים מאמצים גדולים לשמור על ניקיון העיר למרות הגידול המשמעותי באשפה הביתית וההכנות לחג. אנו מבקשים מכם, התושבים, לסייע לנו בכך ולהקפיד על השלכת האשפה לתוך המיכלים, על הוצאת הגרוטאות בימים המותרים ועל חניית כלי הרכב באופן שלא יהווה חסימה למעבר משאיות האשפה".

תושבים רבים מקדימים את ההכנות לפסח, מסדרים את הבית ומוציאים חפצים לא נחוצים למיכלי האשפה וגרוטאות לרחובות, בייחוד בימים האחרונים, בהם מרבית התושבים שוהים בביתם ומקדימים את ההכנות לפסח. מצב זה יוצר גידול משמעותי בכמויות האשפה במיכלים הירוקים, במיכלי המיחזור השונים, בטמוני הקרקע, במתקני מחזור ואיסוף קרטונים.

לאור זאת, עובדי אגף התברואה הוגדרו כעובדים חיוניים ופועלים בתפוקה מלאה ואף מוגברת על מנת לפנות את כל האשפה במועד ולמנוע היווצרותם של יצירת מטרדים תברואתיים בעיר. בנוסף, צוידו העובדים בציוד מגן למניעת הידבקות כמו מסכות (כפפות הן בשגרה), חוטאו משאיות האשפה והעבודה מתבצעת הן בשעות היום והן בשעות הערב.

במסגרת ניקיון הפסח מנוקים כל רחובות העיר תוך שימוש במכשור טיאוט וניקיון טכנולוגי חדשני, זאת לצד תגבור פינוי האשפה, הדברת מכרסמים וזוחלים במקומות מועדים. בנוסף, בשבועות האחרונים החל בתהליך חרמש לעשבייה הצומחת בצידי המדרכה ועל איי תנועה.

בעבודות אשר יגיעו לשיאן ימים אחדים טרם החג ינוקו כל הגינות הציבוריות ברחבי העיר וכן יתבצע ניקיון בכיכרות ובפינות החמד המגוננות.

כחלק מהיערכות המוגברת בין התאריכים 2.4-19.4 תיאסר הוצאת גרוטאות וגזם לרחוב. 

בשבוע הקרוב עד ליום חמישי הבא, 01.04.20 ההוצאה מותרת בהתאם לימי ההוצאה המפורסמים באתר העירייה ובמוקד העירוני.

לימי ההוצאה ברחוב שלכם – לחץ כאן

העירייה תעמיד מיכליות לביעור חמץ ברחבי העיר: מועצה דתית – פנקס 2 | קריית באבוב, האדמור מבאבוב רחבה מרכזית | רח' אנה פרנק 16 | בית ספר "אורות התורה" – מוהליבר 21 | בית הכנסת "נצל שמואל" – רח' הגבול 28 | בית הכנסת "אוהל אברהם" – הצנחנים 9 | "תהילת משה" – הפלמ"ח 17 | בית ספר תחכמוני – סוקולוב 19 | בית ספר "הראל" – סמטת החרמון 4 | בית כנסת "מרום ישראל" – שד' העצמאות 6. ציבור התושבים מתבקשים להימנע משריפת פלסטיק וניילון ולשמור על הסביבה.

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים