קבוצת מנהיגות יזמית של נוער בת-ימי

אהבתם? שתפו...

סיירת ממריאים יוצאת לגיוס קבוצה מנהיגות יזמית חדשה לקראת הקיץ הקרוב ומזמינה את בתי הספר לשלוח את מועמדים.

סיירת ממריאים הינה ארגון נוער שפועל תחת מנהלת ממריאים העירונית. מטרת הסיירת- קידום מוביליות חברתית של בני נוער בעיר בת ים באמצעות פיתוח יכולות אישיות וחברתיות וכן על ידי הקמת מיזמים חברתיים -נוער בת ים למען נוער בת ים. כל זאת על מנת לקדם את תחום השירות הצבאי בעיר- בנתונים ובאיכות.

כיום פועלות מספר קבוצות בסיירת כאשר אחת מהן- הינה קבוצת מנהיגות יזמית של נוער בת-ימי.

כאמור, אנו יוצאים לגיוס קבוצה מנהיגות חדשה של נוער מוביל. מטרת הקבוצה היא לקדם יוזמות חברתיות המקדמות מוביליות חברתית ושירות צבאי משמעותי בקרב הנוער בעיר.

במסגרת התוכנית עתידה הקבוצה החדשה לצאת, כבר בקיץ הקרוב, למחנה קיץ מושקע שיתמקד בפיתוח יכולות מנהיגות וחשיפה לעולם היזמות החברתית. במסגרת זו יתקיימו מפגשים עם יזמים ויזמיות מעוררי השראה, הכרות עם יזמות בעולם הייטק, האקדמיה והתקשורת ועוד.

קהל היעד של התוכנית הינו נוער מצטיין, מסיימי שכבת ט עד יא, בעל יכולות הובלה, מנהיגות ויזמות, ובעל רצון לפעול ולממש את הפוטנציאל האישי והחברתי שלו, במסגרת ארגז הכלים, הידע והתשתית המוענקים בתוכנית.

לשם כך, אנו מבקשים את שיתוף הפעולה באיתור נוער המתאים להשתלב בתוכנית. נשמח לקבל מכם שמות של נוער בעל פוטנציאל להשתתף בתוכנית , וכן להגיע לבתי הספר ולהציג את התוכנית בפני התלמידים.

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים