קול קורא לאמנים מוכשרים על הספקטרום האוטיסטי

אהבתם? שתפו...

"הכל מתחיל בקו"- קול קורא לאמנים מוכשרים על הספקטרום האוטיסטי

 

עיריית בת-ים מזמינה אתכם, אמנים מוכשרים מהספקטרום האוטיסטי, להגיש מועמדות להשתתפות בתערוכה "אמנים עם אוטיזם", שתוצג בגלריה החדשה של המכון לאומנות בבת-ים בין התאריכים 25.03.23 ל-29.04.23. מטרת התערוכה היא לעורר ולהגביר את המודעות על אוטיזם וכישרונותיו בחברה הישראלית ובעולם.

שי פדרו, מנהל המכון לאומנות בת-ים אמר בהתרגשות לקראת התערוכה: "אגודת הציירים והפסלים בת ים, מובילה מסורת של כבר 10 שנים ומציגה אמנים על הספקטרום. ילנה פינסקי וולסמן חברת האגודה, החלה לפני עשור ליזום תערוכות שבהם מציגים יוצרים שונים שעל הספקטרום. אל לנו לשכוח, שהאמנים הגדולים בעולם היו אוטודידאקטים, כאלו שהיום המוזיאונים והחברה היו סוגרים בפניהם דלתות, ואלו אנו בחרנו מתוך ידע הבנה ומחקר שהאמנים האמיתיים נמצאים מחוץ להגדרות. מכך, בכל שנה מוצגת תערוכה בגלריה שבה מציגים אמנים מכל הארץ, יצירות אמנות מיוחדות".

בתערוכה יוצגו יצירות בטכניקות שונות של האמנים, ובמקביל יתקיימו סיורים והרצאות על אוטיזם לתלמידים,  סטודנטים, ארגונים ועמותות.

אנו מזמינים אתכם, אמנים מוכשרים, לקחת חלק כמציגים בתערוכה במגוון תחומים:  ציור,  צילום,  פיסול,  אמנות רב תחומית ועוד. יש לשלוח צילום של היצירות למייל [email protected].

בנוסף, למעוניינים לתאם מפגשים והרצאות יש לפנות לילנה 0547832436 .

בצילום (קרדיט): סשה נפתלייב, הכל מתחיל בקו.

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים