קול קורא להגשת מועמדות לנשים מעוררות השראה בבת-ים לשנת 2022

אהבתם? שתפו...

אשת חיל מי ימצא?

קול קורא להגשת מועמדות לנשים מעוררות השראה בבת-ים לשנת 2022

עיריית בת-ים מזמינה אתכן להגיש מועמדות או להמליץ על נשים שהן אמיצות, חלוצות בתחומן ושהן מקור להשראה ויכולות להיות נשות החיל של בת-ים 2022

עיריית בת-ים בשיתוף עם מועצת הנשים בעיר יוצאת בקול קורא זו שנה שלישית ברציפות לנשים מעוררות השראה לקראת יום האישה בינלאומי שיחול בתאריך 08.03.2023 ומזמינה אתכם גם השנה להמליץ על נשים שאתם מכירים והן מעוררות השראה בעינכם.

הקריטריונים להגשת המעומדות הם: האישה צריכה להיות דמות מקומית המהווה מקור להשראה בבת-ים, מייצגת את אחד מתחומי התוכן הבאים: חינוך, אומנות, תקשורת, פוליטיקה מקומית/ארצית, מדעים ואקדמיה, עסקים, פעילות קהילתית, ספורט, קליטת עליה, ניצחון אישי, פעילות התנדבותית ועוד. אישה אשר פעלה או פועלת בבת-ים בעבר או בהווה, שפעילותה השאירה חותם על הקהילה בבת-ים, שפעילותה והשפעתה ארוכות טווח (וותק מעל 5 שנים של עשיה)  ולא אירוע חד פעמי ונקודתי. כמו כן, ניתן להמליץ גם על נשים שאינן בין החיים כיום.

את המועמדות ניתן להגיש עד לתאריך ה-25.12.2022. בתום זמן הגשמת המועמדות, תתכנס וועדה רשמית שחבריה מורכבים מנציגי הרשות המקומית, נציגי עמותות נשים (ויצ"ו, נעמ"ת ומועצת הנשים) ונציגי ציבור. הנשים שתיבחרנה, תקבלנה אות הוקרה, באירוע חגיגי במעמד ראש העיר, שיתקיים לרגל יום האישה הבינלאומי.

עיריית בת-ים פועלת רבות לקידום מעמד הנשים והנערות בעיר ומפעילה עשרות תוכניות בעיר כגון: אתנה, להיות נערה, סודקות את תקרת הזכוכית ועוד רבות. אז אם אתם מכירים דמות מקומית שפעלה או פועלת בבת-ים בעבר או בהווה, בפעילות שהשאירה חותם על הקהילה בבת-ים או שאולי את בעצמך כזו תיכנסו לקישור הבא ותמליצו: https://forms.gle/Dbc2aVX3uVZXwj1D7

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים