קיץ מוגזם בבת ים – אירועי קיץ 2022!

אהבתם? שתפו...

הולך להיות בבת-ים קיץ מוגזם אירועי קיץ 2022!

עיריית בת-ים שמחה לבשר לתושביה על תוכנית אירועים מוגזמת לקיץ הקרוב: הופעות של מיטב אמני המדינה, מופע מזרקות מים מרהיב, פסטיבל גלישה, פסטיבל אהבה, מופע ערוץ הילדים, חוף הנוער ומה לא- אתם עוד כאן? רוצו להירשם…

ראש העיר צביקה ברוט: "תושבי בת- ים נהנים השנה מקיץ מושקע שעוד לא היה כמותו"

עיריית בת-ים בשיתוף עם מפעל הפיס שמחה להזמין את תושביה לקיץ הכי מוגזם שנראה בעיר; הופעות של מיטב אמני ישראל, שלל פסטיבלים, הפעלות וסדנאות. אירועים לכל הגילאים ולכל המשפחה:

ראש העיר צביקה ברוט: "וואו איזה קיץ הכנו לכם תושבים יקרים, הכי מוגזם שהיה פה. מיטב אומני הארץ מגיעים אלינו לבת-ים, יחד עם האירועים הייחודיים ברובעים, חגיגות בטיילת, האירועים הקהילתיים, תוכנית אירועי הנוער הענקית, אני מזמין אתכם להגיע וליהנות מהפעילויות השונות לכל הגילאים החל מהגיל הרך לצד הופעות, סדנאות, אקסטרים והכל- כאן אצלנו בעיר!"

אז מה בתוכנית?

יריית הפתיחה של הקיץ התקיימה בתחילת יולי באמפי בת-ים בפסטיבל פתיחת הקיץ, יומיים של הופעות של טונה והדג נחש, מסיבות עם דיג'י, להקות חימום, מתחם פוד טראק ובירות מכל העולם. האירוע היה בכניסה חופשית ולמעלה מ7,000 אנשים הגיעו ליומיים הללו.

מיד לאחר מכן ב7.7 בימות פיס 2022 מופע של דודו אהרון באמפי בת-ים עם פסטיבל אוכל סובב עולם. האירוע היה בכניסה חופשית ולמעלה מאלף אנשים הגיעו ליהנות ולרקוד.

ב-13.7 העירייה ערכה אירוע קיץ מיוחד- למשפחות ילדים בעלי צרכים מיוחדים באמפי בת-ים עם מתנפחים רטובים, עמדות צילום ודוכני מזון, היה כל יפה ומהנה למאות משפחות שהגיעו ובילו אחר צהריים מושלם.

במקביל לאורך כל הקיץ חוגגים ברובעים – גינות פיס; אירועים לכל המשפחה בשכונות הכוללים מופעים, הפעלות וסדנאות כבר מאות תושבים נהנו ב-5.7 בגינת הלנה ראפ, ב-12.7 בגן הניצחון וב13.7 בית ספר עקיבא. בהמשך ב-9.8 בגינת בראוור , 23.8 בגן הי"א וב-25.8 בגן העיר. פעילות קהילתית לקטנטנים לאורך כל הקיץ ברחבי העיר: שעות סיפור, הצגות ופעילויות מוזיקליות ואירועים ייעודיים לציבור החרדי, עם סדנאות, תערוכות, ספורט אתגרי, מופע קסמים ועוד (יתקיים בתאריכים: 14.8 | 18.8 | 21.8 | 25.8).

חוגגים לאורך כל הקיץ גם במוצ"ש מוגזם בטיילת עם זמרי קאברים, תאטרון רחוב, פסלים חיים, דוכנים והפעלות- הכל יהיה בכניסה חופשית כמובן (מאות תושבים בילו ונהנו ב-2.7 וב-9.7 ובהמשך בתאריכים הבאים: 13.8 | 20.8 | 27.8).

גם קהילות העיר השונות חוגגות מוגזם: התחילו כבר ב-12.7 עם סדנת מדע לקהילת הורים עצמאיים, ב-13.7 בהפנינג קיץ בשכונת עמידר, ב-18.7 בפעילות קיץ לקהילה המונטסורית ובהמשך 4.8 פעילות נוספת לקהילה המונטסורית, 22.8 יריד שנקל בהובלת גרעין גדי וגם אירוע קיץ קהילת הגל הגאה, אירוע פתיחת קיץ של קהילת אורות הורה ומפגשי קיץ וטיולים בקהילות השונות.

גם התרבוטק מצטרף לחגיגה ולאורך כל יולי אוגוסט יתקיימו במתחם התרבוטק שעות סיפור, הצגות ומופעים כשהמופע המרכזי התקיים ב-14.7 "כל המילים השמחות" מופע מוסיקאלי בניצוחו של אסף אשתר, מופע שהיה מהנה ומוצלח. בנוסף התרבוטק בשיתוף פעולה עם תיאטרון אורנה פורת יציג שלוש הצגות מבית אורנה פורת ב20.7, 10.8 ו -31.8 מהרו להירשם.

החל מה-19.7 ועד ה-23.8 מובי מוזאוני בת-ים בשיתוף עם סביונים: סרט נע, יקרינו מדי יום שלישי בשעה 20:30 סרט במדשאות של המוזיאון ולאחריו תתנהל שיחה פתוחה עם יוצרי הסרט (בין הסרטים שיוקרנו: אפס ביחסי אנוש, פיגומים ו-ויהי אור).

ב-17.8 באים להגזים ברמת יוסף עם מופע של הדוד חיים, פיקניק משפחות והופעה של דני סנדרסון. הכניסה חופשית ברחבת המוזיאון.

על חוף הנוער שמעתם? מתחם חברתי חינוכי ב"גל שלי" לבני נוער, לפנאי משמעותי איכותי בימי הקיץ. מתחמי ישיבה, סדנאות ותכנים מגוונים. כל ערב עמדת דיג'י, עמדות מזון והמון הפעלות שוות שהתחילו ב-6.7 בפעילות ספורט מים אליה הגיעו מאות בני נוער כמו גם ב-10.7 בערב ישראלי, ב-13.7 באירוע גלישה, ב-14.7 התקיימה מסיבת קיץ לנוער הדתי וב-17.7 מסיבת קריוקי | בהמשך: 24.7 סדנת אומנויות | 27.7 מסיבת פולמון.

עוד לנוער הבת-ימי ב-20.7 אירוע הוקרה למתגייסים עם הופעה של המתגייסת הטרייה אלה-לי, 2.8 סדנת אומן עם ליאל אלי, 9.8 מופע סטנד אפ של יוסי פנסו, ב-14.8 מופע סטנד אפ יונתן ברק וב-22.8 הופעה של האחד והיחיד אבי אברומי באמפי פיס בת-ים.

האירוע המרכזי של הקיץ 10-11.8: פסטיבל אהבה על החוף–

לראשונה בבת-ים פסטיבל אהבה על החוף: יומיים של מופעים מוגזמים עם מתחם בר קוקטיילים ועמדות בירה. ב-10.8 מופע שקיעה של משה פרץ שמארח את סולן התקווה 6 ולאחר מכן מופע של אביב גפן שמארח את היהודים. ב-11.8 מופע שקיעה עדן בן זקן מארחת את לירן דנינו ולאחר מכן שרית חדד מארחת את מוש בן ארי.

החל מה-10.8 ועד ל-31.8 מדי יום בין השעות 20:30 ל22:30 מופע מזרקות מים מתוך הים. מופע מרהיב לצפייה מקו המזח בטיילת בת-ים.

ב-24.8 פסטיבל גלישה ופתיחת חוף הסאנסט עם תחרויות גלישה והופעה מטורפת של הבלקן ביט בוקס.

ב-28.8 פסטיבל המרפסות בעמידר חוזר: קבוצת התיאטרון העירונית מקיימת במהלך היום פסטיבל סרטי בורקס ומציגה מהמרפסות של התושבים בשכונת עמידר

מופע ערוץ הילדים מגיעה לבת-ים! ילדי בת-ים תפתחו יומנים כי ב-30.8 אחרי שנים העיר הכי שווה בקיץ חוזרת ונוחתת ישר בבת-ים עם כוכבי ששטוס טל מוסרי ודילן דרור ומלא הפעלות, והכל קורה בחינם באמפי פיס.

קרדיטים:
אבי אברומי- צלם אוהד שגב
אביב גפן- רונן פדידה
לירן דנינו- צלם דודי חסון
מופע מזרקות- גיל טייכמן הפקות
מוש בן ארי- צלם שלומי פינטו
עדן בן זקן- צלם ערן לוי
שרית חדד- צלם יריב פיין

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים